AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Har ingen betalingsanmerkning eller noe, men på grunn av deltidsjobb og noe gjeld, så har jeg tydeligvis en dårlig kreditt score. Bestilte nylig en gravstein på nettet og på grunn av min dårlige kreditt score, så krever de at jeg betaler gravsteinen på forskudd. Den kan ikke settes opp før til våren, så skrev at det ble for lang tid i forveien å betale en sum på nærmere 20 000. Jeg heller har jo ingen garanti for at dette firmaet ikke går konkurs, spesielt i disse tider så skal man være forsiktig. Firmaet var forståelsesfulle tilbake, sa de forstod usikkerheten og at de kunne gå med på at jeg betaler 3 uker før levering. Hadde dere tatt sjansen på dette? Normalt sett skal gravsteinen være på plass før man betaler. Og hvilke rettigheter har jeg i så fall hvis steinen eller arbeidet ikke er som det skal når jeg allerede har betalt? Ser forøvrig at det er et seriøst firma med mange gode tilbakemeldinger. Anonymkode: af184...24a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Du har vel vanlige reklamasjonsettigheter etter forbrukerkjøpsloven på varer som også er forhåndsbetalt Anonymkode: 0f064...e58 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå