AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Skjønner ingenting... Jeg hadde positiv EL test den 7.jan, hadde sex den 8. Begynte å blø den 20. tre dager før forventet mens men hadde to dager med kraftig blødning, de andre dagene var mindre blødning enn vanlig. Testet samme dag som jeg begynte å blø og testen var negativ. Har følt meg veldig trøtt og i dårlig humør og følte noe var annerledes og i dag fikk jeg positiv test. Kan det være falsk positiv? Anonymkode: 509f1...fb1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Det hender noen at de blør men faktisk er gravid. Ville testet igjen om noen dager, evt. få tatt en blodprøve hos fastlegen Anonymkode: f91a0...e51
Angeleye Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Akkurat dette skjedde med meg. Jeg var også svært forvirret, for testet positivt en uke etter mensen. Hadde negativ test den dagen mensen startet. Men leste en del på det da, og det virker som det er noen som har mensenlignende blødning i første trimester før kroppen "skjønner " at den er gravid.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Skjønner ingenting... Jeg hadde positiv EL test den 7.jan, hadde sex den 8. Begynte å blø den 20. tre dager før forventet mens men hadde to dager med kraftig blødning, de andre dagene var mindre blødning enn vanlig. Testet samme dag som jeg begynte å blø og testen var negativ. Har følt meg veldig trøtt og i dårlig humør og følte noe var annerledes og i dag fikk jeg positiv test. Kan det være falsk positiv? Anonymkode: 509f1...fb1 Du er nok gravid ja, men du kan få svar på dette ved å gå til fastlegen og be om blodprøve på HCG. Anonymkode: 27892...feb
Kakaoen Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 Jeg opplevde dette for en del år siden. Ikke for å skremme, men det endte i en MA som ble oppdaget i uke 8. Jeg hadde en dårlig magefølelse hele veien, og dårlig hcg stigning. Så anbefaler det å sjekke hcg hos lege. Trenger ikke ha gått galt heller. Mange som blør i første trimester ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå