AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Han sier han vil gi henne en sjans. Men det nytter visst ikke. Han er hos henne enda, alle vet jo at det ikke er enkelt å reise fra ei du har levd med i flere år. Han åpner sitt sinn til meg og forteller meg alt. Virker som dette hjemmet her er fristedet hans. Han vil være hos meg hver helg da spesielt. Hva er oddsen for at vil falle for meg etterhvert som han holder på? Han er betatt . 🙊 Menn har følelser de også. Anonymkode: 2aec0...06b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Hvor stor sannsynlighet for at han forlater henne for å være med deg på fulltid? Tja, si det. Det hender jo at utro menn forlater dama for elskerinna. Og det hender at det bare er løgner for å få i pose og sekk. Anonymkode: e3188...c9f 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Han lurer deg trill rundt og får i pose og sekk. Anonymkode: d1798...432 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 Hvorfor skal han forlate hun når han kan pule to kvinner i uka? Anonymkode: 49b73...baf 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 Han kommer ikke til å satse på deg før han blir kastet ut av dama. Anonymkode: 3d08f...e5c 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 Ingen grunn til å forlate henne når han får ha deg i tillegg. Den eneste måten å få ham på nå er å be ham ta kontakt når han er single. Anonymkode: 1bfe9...f13 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #7 Skrevet 26. januar 2022 Du er en side piece, trenger ikke gjøre noe stort ut av det. Anonymkode: 24492...ec2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #8 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er en side piece, trenger ikke gjøre noe stort ut av det. Anonymkode: 24492...ec2 Min bror ble sammen med elskerinnen. Så er mulig. Anonymkode: 2aec0...06b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #9 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han kommer ikke til å satse på deg før han blir kastet ut av dama. Anonymkode: 3d08f...e5c Det holdt på å ryke for ikke lenge siden. Anonymkode: 2aec0...06b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #10 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det holdt på å ryke for ikke lenge siden. Anonymkode: 2aec0...06b Men det gjorde ikke det. Det bør være et Rødt flagg for deg. Han er heller i det han påstår et dårlig forhold enn ‘kun’ med deg. Anonymkode: 1a1f9...6af 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #11 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det holdt på å ryke for ikke lenge siden. Anonymkode: 2aec0...06b Men enda så gjorde det ikke det, hvilket vil si at du ikke er den store kjærligheten. Jeg skjønner ikke at du gidder når han til og med har sagt rett ut til det at neste dame skal det klaffe veldig med, altså ikke deg. Hvorfor skriver du inn her i det hele tatt når du ikke tar til deg svarene du får? Anonymkode: 3d08f...e5c 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #12 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min bror ble sammen med elskerinnen. Så er mulig. Anonymkode: 2aec0...06b Hvis det håpet får deg til og føle deg bedre med situasjonen, så kan du jo fortsette med det. Anonymkode: 24492...ec2
Løvejenten Skrevet 27. januar 2022 #13 Skrevet 27. januar 2022 En gjenganger dette spm her. Vi her inne kan ikke gi deg svaret, dessverre. At mannen til Turid forlot Turid, betyr ikke at denne mannen vil forlate damen sin. Om du i såfall vil ha en sjangse, så kutter du kontakten tvert, da stiller du et ultimatum uten å stille et ultimatum. Å håpe på at han til slutt får så sterke følelser at han går fra den hjemme, om du bare gir han tid, gjør det bare verre for din egen del. Mannfolk går svært sjeldent når de kan få i både pose og sekk 🙃
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #14 Skrevet 27. januar 2022 Løvejenten skrev (3 timer siden): En gjenganger dette spm her. Vi her inne kan ikke gi deg svaret, dessverre. At mannen til Turid forlot Turid, betyr ikke at denne mannen vil forlate damen sin. Om du i såfall vil ha en sjangse, så kutter du kontakten tvert, da stiller du et ultimatum uten å stille et ultimatum. Å håpe på at han til slutt får så sterke følelser at han går fra den hjemme, om du bare gir han tid, gjør det bare verre for din egen del. Mannfolk går svært sjeldent når de kan få i både pose og sekk 🙃 Helt til dama ikke orker mer da. Men nytter ikke når dama er vanskelig. Menn fortjener jo å ha det godt i et forhold de også, å husk at det er mange damer som driver med psykisk terror/vold. Da må mannen bare forlate. Ingen grunn for å alltid blame mannfolka. Anonymkode: 2aec0...06b 1
Løvejenten Skrevet 27. januar 2022 #15 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Helt til dama ikke orker mer da. Men nytter ikke når dama er vanskelig. Menn fortjener jo å ha det godt i et forhold de også, å husk at det er mange damer som driver med psykisk terror/vold. Da må mannen bare forlate. Ingen grunn for å alltid blame mannfolka. Anonymkode: 2aec0...06b Alle fortjener å ha det godt i et forhold.. Det gir han fortsatt ingen rett til å bruke et annet menneske om har har det fælt hjemme? Da tar man ansvar istedet! 2 2
Gjest O.G. Skrevet 27. januar 2022 #16 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han sier han vil gi henne en sjans. Men det nytter visst ikke. Han er hos henne enda, alle vet jo at det ikke er enkelt å reise fra ei du har levd med i flere år. Han åpner sitt sinn til meg og forteller meg alt. Virker som dette hjemmet her er fristedet hans. Han vil være hos meg hver helg da spesielt. Hva er oddsen for at vil falle for meg etterhvert som han holder på? Han er betatt . 🙊 Menn har følelser de også. Anonymkode: 2aec0...06b Så du er helgekjæresten, hans feriefitte.....
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #17 Skrevet 27. januar 2022 Uansett om han blir betatt eller ikke. Det blir ikke dere. Han forlater henne ikke. Og dette hjelper du til med. Du gir han det han mangler. Han får i pose og sex. Du er hans gratishore. Trist å være brutalt ærlig, men jeg har vert i nøyaktig lik situasjon i mange år. Han gikk ikke, selv om han «elsket» meg. Var sammen mange år. Han bor fortsatt sammen med hun. Han søker etter ny elskerinne. Anonymkode: 5cad9...bd2 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #18 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Uansett om han blir betatt eller ikke. Det blir ikke dere. Han forlater henne ikke. Og dette hjelper du til med. Du gir han det han mangler. Han får i pose og sex. Du er hans gratishore. Trist å være brutalt ærlig, men jeg har vert i nøyaktig lik situasjon i mange år. Han gikk ikke, selv om han «elsket» meg. Var sammen mange år. Han bor fortsatt sammen med hun. Han søker etter ny elskerinne. Anonymkode: 5cad9...bd2 Hva med dama da når dette blir oppdaget? Anonymkode: 2aec0...06b
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #19 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva med dama da når dette blir oppdaget? Anonymkode: 2aec0...06b Hun vet om det, men hun velger å holde fasaden for barna. Anonymkode: 5cad9...bd2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #20 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun vet om det, men hun velger å holde fasaden for barna. Anonymkode: 5cad9...bd2 Og det gjør hun jelt til de er tenåringer? Anonymkode: 2aec0...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå