Gå til innhold

Er deg røde flagg hjemme når en venn alltid kommer til meg i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier han vil gi henne en sjans. Men det nytter visst ikke. Han er hos henne enda, alle vet jo at det ikke er enkelt å reise fra ei du har levd med i flere år. Han åpner sitt sinn til meg og forteller meg alt. Virker som dette hjemmet her er fristedet hans. Han vil være hos meg hver helg da spesielt. Hva er oddsen for at vil falle for meg etterhvert som han holder på? Han er betatt . 🙊 Menn har følelser de også. 

Anonymkode: 2aec0...06b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor sannsynlighet for at han forlater henne for å være med deg på fulltid? Tja, si det. Det hender jo at utro menn forlater dama for elskerinna. Og det hender at det bare er løgner for å få i pose og sekk.

Anonymkode: e3188...c9f

• Liker 3
Skrevet

Han lurer deg trill rundt og får i pose og sekk.

Anonymkode: d1798...432

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor skal han forlate hun når han kan pule to kvinner i uka?

Anonymkode: 49b73...baf

• Liker 4
Skrevet

Han kommer ikke til å satse på deg før han blir kastet ut av dama.

Anonymkode: 3d08f...e5c

• Liker 1
Skrevet

Ingen grunn til å forlate henne når han får ha deg i tillegg.

Den eneste måten å få ham på nå er å be ham ta kontakt når han er single.

Anonymkode: 1bfe9...f13

• Liker 1
Skrevet

Du er en side piece, trenger ikke gjøre noe stort ut av det.

Anonymkode: 24492...ec2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er en side piece, trenger ikke gjøre noe stort ut av det.

Min bror ble sammen med elskerinnen. Så er mulig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han kommer ikke til å satse på deg før han blir kastet ut av dama.

Det holdt på å ryke for ikke lenge siden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det gjorde ikke det. Det bør være et Rødt flagg for deg. Han er heller i det han påstår et dårlig forhold enn ‘kun’ med deg. 

Anonymkode: 1a1f9...6af

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men enda så gjorde det ikke det, hvilket vil si at du ikke er den store kjærligheten. Jeg skjønner ikke at du gidder når han til og med har sagt rett ut til det at neste dame skal det klaffe veldig med, altså ikke deg. 
Hvorfor skriver du inn her i det hele tatt når du ikke tar til deg svarene du får?

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min bror ble sammen med elskerinnen. Så er mulig. 

Hvis det håpet får deg til og føle deg bedre med situasjonen, så kan du jo fortsette med det.

Skrevet

En gjenganger dette spm her. Vi her inne kan ikke gi deg svaret, dessverre.

At mannen til Turid forlot Turid, betyr ikke at denne mannen vil forlate damen sin. Om du i såfall vil ha en sjangse, så kutter du kontakten tvert, da stiller du et ultimatum uten å stille et ultimatum. Å håpe på at han til slutt får så sterke følelser at han går fra den hjemme, om du bare gir han tid, gjør det bare verre for din egen del. Mannfolk går svært sjeldent når de kan få i både pose og sekk 🙃

Skrevet
Løvejenten skrev (3 timer siden):

En gjenganger dette spm her. Vi her inne kan ikke gi deg svaret, dessverre.

At mannen til Turid forlot Turid, betyr ikke at denne mannen vil forlate damen sin. Om du i såfall vil ha en sjangse, så kutter du kontakten tvert, da stiller du et ultimatum uten å stille et ultimatum. Å håpe på at han til slutt får så sterke følelser at han går fra den hjemme, om du bare gir han tid, gjør det bare verre for din egen del. Mannfolk går svært sjeldent når de kan få i både pose og sekk 🙃

Helt til dama ikke orker mer da. Men nytter ikke når dama er vanskelig. Menn fortjener jo å ha det godt i et forhold de også, å husk at det er mange damer som driver med psykisk terror/vold. Da må mannen bare forlate. Ingen grunn for å alltid blame mannfolka. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Helt til dama ikke orker mer da. Men nytter ikke når dama er vanskelig. Menn fortjener jo å ha det godt i et forhold de også, å husk at det er mange damer som driver med psykisk terror/vold. Da må mannen bare forlate. Ingen grunn for å alltid blame mannfolka. 

Alle fortjener å ha det godt i et forhold.. Det gir han fortsatt ingen rett til å bruke et annet menneske om har har det fælt hjemme? Da tar man ansvar istedet!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Han sier han vil gi henne en sjans. Men det nytter visst ikke. Han er hos henne enda, alle vet jo at det ikke er enkelt å reise fra ei du har levd med i flere år. Han åpner sitt sinn til meg og forteller meg alt. Virker som dette hjemmet her er fristedet hans. Han vil være hos meg hver helg da spesielt. Hva er oddsen for at vil falle for meg etterhvert som han holder på? Han er betatt . 🙊 Menn har følelser de også. 

Så du er helgekjæresten, hans feriefitte.....

Skrevet

Uansett om han blir betatt eller ikke. Det  blir ikke dere. Han forlater henne ikke. Og dette hjelper du til med. Du gir han det han mangler. Han får i pose og sex. Du er hans gratishore. Trist å være brutalt ærlig, men jeg har vert i nøyaktig lik situasjon i mange år. Han gikk ikke, selv om han «elsket» meg. Var sammen mange år. Han bor fortsatt sammen med hun. Han søker etter ny elskerinne. 

Anonymkode: 5cad9...bd2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Uansett om han blir betatt eller ikke. Det  blir ikke dere. Han forlater henne ikke. Og dette hjelper du til med. Du gir han det han mangler. Han får i pose og sex. Du er hans gratishore. Trist å være brutalt ærlig, men jeg har vert i nøyaktig lik situasjon i mange år. Han gikk ikke, selv om han «elsket» meg. Var sammen mange år. Han bor fortsatt sammen med hun. Han søker etter ny elskerinne. 

Hva med dama da når dette blir oppdaget? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva med dama da når dette blir oppdaget? 

Hun vet om det, men hun velger å holde fasaden for barna.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun vet om det, men hun velger å holde fasaden for barna.

Og det gjør hun jelt til de er tenåringer? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...