Gå til innhold

Det beste produktet for glødende hud

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det beste produktet du har erfaring med som har gitt deg glødende hud?

Jeg har veldig hvit hud som lett ser gusten ut. Vil mye heller ha en rødmende hud. Det virker som at jeg har dårlig blodgjennomstrømning i ansiktet. Er det noen som har gode tips?

Anonymkode: 4e1ad...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eksfoilerende syre, fuktighetskrem og solkrem gir meg glødende hud uten kviser og hudormer

Anonymkode: e0ea7...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

eksfoilerende syre, fuktighetskrem og solkrem gir meg glødende hud uten kviser og hudormer

Anonymkode: e0ea7...c78

Takk for svar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt hva denne gløden er.  Man får glød av sol, en løpetur eller en tur i kaldt vær.  jeg får sjelden rosa kinn av noe. Er alltid blek,selv rett etter trening.  Jeg bruker brodukter med syre og blir ikke rosa av de. Eneste måte da er sminke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes dette selvbruningsserumet gir en veldig fin og naturlig glød til huden. Det lukter godt også. Har blitt litt avhengig…

https://www.blush.no/product/1150769/ansiktspleie/selvbruning/sttropez-purity-vitamins-serum-self-tan

Anonymkode: 4c80e...c02

Takk for svar😊
Er det lett å få det jevnt?
Tar du det bare i ansiktet, og i så fall hvor legger du skillen?
Vet du om det tetter igjen porene?
Hvor lenge varer lukten, er den sterk, og sitter den i så lenge fargen varer? 
Vet du om jeg kan bruke syrer på ansiktet (glycolsyre, salisylsyre og retinoid) når jeg bruker den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar😊
Er det lett å få det jevnt?
Tar du det bare i ansiktet, og i så fall hvor legger du skillen?
Vet du om det tetter igjen porene?
Hvor lenge varer lukten, er den sterk, og sitter den i så lenge fargen varer? 
Vet du om jeg kan bruke syrer på ansiktet (glycolsyre, salisylsyre og retinoid) når jeg bruker den? 

Jeg tar det i ansiktet og på halsen. Det gir ikke så mye farge så jeg har ikke opplevd noen problemer med skill. Er du veldig lys holder det kanskje å bruke annenhver dag. 

Den lukter litt vannmelon ved påføring, men jeg synes lukten forsvinner fort. Den har heller ikke den typiske selvbruningslukta. 

Jeg bruker tretinoin-krem av og til på natta og dette serumet på dagtid. Vet ikke hvordan det fungerer med andre syrer. 

Anonymkode: 4c80e...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botox gir masse glød. I tillegg er jeg glad i Marc Jacobs Dew Drops som blandes med fuktighetskrem.

Anonymkode: e5558...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (På 26.1.2022 den 23.48):

Jeg har aldri skjønt hva denne gløden er.  Man får glød av sol, en løpetur eller en tur i kaldt vær.  jeg får sjelden rosa kinn av noe. Er alltid blek,selv rett etter trening.  Jeg bruker brodukter med syre og blir ikke rosa av de. Eneste måte da er sminke. 

Helst at en ska se så skinnende ut som mulligt. Nesten Litt svett, da har du glød 😉😁

Anonymkode: 4daea...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2022 den 22.26):

Hva er det beste produktet du har erfaring med som har gitt deg glødende hud?

Jeg har veldig hvit hud som lett ser gusten ut. Vil mye heller ha en rødmende hud. Det virker som at jeg har dårlig blodgjennomstrømning i ansiktet. Er det noen som har gode tips?

Vet du Hva ikke ødlegg huden din nå og gå på alt der ute på merkedet. Et tips er å kjøpe boken hudbibelen og faktiskt lese om Hva huden er og alt der etter. Er skreven av en hudlege or hudforsker. 

produkter retinol er veldigt bra Hvis du vil førnye huden. En riktigt bra moisture, Medicalia eller skinome og en god rens? Prøv å unngå syre. Kan skade huden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Helst at en ska se så skinnende ut som mulligt. Nesten Litt svett, da har du glød 😉😁

Jeg har skinnende t-sone det meste av dagen så da har jeg masser av glød.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok fukt (både produkter og luftfuktighet i rommene man oppholder seg i), mer bevegelse, nok søvn og å spise godt gir meg mer glød. Hvis man sliter med noe så vises det ofte i ansiktet, vi er mennesker og ikke maskiner. Av produkter, så tenker jeg vel fukt er enkelt å jobbe med hvis du er dehydrert (da kan man føle seg litt bleik), c-vitamin hvis du tåler det, retinoider kan hjelpe og selvbruning såklart - det føles jo veldig oppkvikkende og er så uendelig mye tryggere enn å sole seg. :) 

Anonymkode: c18a7...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mer glød nå etter å ha brukt mild kjemisk eksfoliering fremfor fysisk eksfoliering. 

Ellers er produktene nogenlunde same same. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...