Gå til innhold

Er det viktig for det at venninnene dine går med samme type klær som deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller gir du blaffen i det?

Anonymkode: 24234...071

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Er eldre enn 14.

Anonymkode: ee932...856

• Liker 12
  • Hjerte 2
Skrevet

Finnes ikke viktig en plass, kan ikke se for meg hvorfor det skulle bety noe som helst. Vi har veldig ulike klesstiler :)

• Liker 8
Gjest AprilRyan
Skrevet

Nei, høres rart ut å legge vekt på noe sånt om man er voksen. 

Skrevet

Nei, overhodet ikke. Jeg er ikke fjortis.

Anonymkode: a0076...193

Skrevet

Haha, hvorfor skulle jeg bry meg om det?😅Det var kanskje en greie på ungdomsskolen, men har ikke brydd meg i ettertid.

Anonymkode: f1e59...797

• Liker 1
Skrevet

Overhodet ikke! 

Anonymkode: 43a20...bca

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller gir du blaffen i det?

Anonymkode: 24234...071

Nei. Jeg er nemlig ikke 14 år gammel. Prislapp eller stil på klærne til vennene mine kunne ikke interessert meg mindre.

Anonymkode: 83689...620

Skrevet

Nei, men vi har likevel ganske lik vibe kun fordi vi er av samme ulla hele gjengen. Vi er likevel veldig forskjellige.

Anonymkode: 81c77...229

Skrevet

Hæ? Det kan umulig være viktig etter ungdomsskolen. 
Det er selvsagt gøy å bli inspirert av og shoppe med venninner med lik stil, men det har absolutt ikke noe å si for vennskapet. 

Anonymkode: 9f9e1...61d

• Liker 1
Gjest Blinkie
Skrevet

Hva andre har på seg. Har jeg aldri brydd meg om. Jeg er glad vi har forskjellig smak når det kommer til klær :) 

Skrevet

Nei nå er jeg godt voksen og forbi dette stadiet.

Anonymkode: 8e244...3a2

Skrevet

Nei, det kunne jeg virkelig ikke ha brydd meg om.

Anonymkode: c5bec...54d

Skrevet

Definitivt ikke. Om noe synes jeg vel heller det er litt flaut de gangene to-tre av oss som har ganske lik smak kommer i veldig like antrekk, uten at jeg bruker mye energi på det heller. Men det har hendt et par ganger, med én bestemt venninne, at jeg sender melding før vi skal møtes, fordi vi vi har dukket opp i mer eller mindre samme antrekk ved et par anledninger. Vi bare ler av det, da.

Det er vel ofte i ungdomsskolealder, kanskje også for enkelte "gjenger" på videregående, at det er veldig viktig å absolutt ikke skille seg ut? Håper og tror de aller fleste slutter å bry seg så mye om det i voksen alder. 

Anonymkode: 64609...136

Skrevet

Heller mer kjedelig når venninner blir "inspirert" av meg og kjøper samme klær, og da mener jeg akkurat samme antrekk som jeg har. 

Anonymkode: f50ef...1b3

Skrevet

Jeg er 40+ og visste ikke at det var en ting en gang før jeg leste denne tråden. 

Anonymkode: 58735...5ff

• Liker 2
Skrevet

I alle dager, er det en greie? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...