Gå til innhold

Hadde Jokke vært en verdensstjerne hvis han hadde sunget på engelsk? Eller at norsk var et Lingua Franca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror du?

Anonymkode: c4a06...c03

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ja, med forbehold for bra nok markedsføring.

• Liker 1
Skrevet

yes then we sit here again, as if we were some old men. we live on beer and alcohol and drugs. and old stories that everyone has heard before

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

yes then we sit here again, as if we were some old men. we live on beer and alcohol and drugs. and old stories that everyone has heard before

Får håpe den engelske versjonen hadde vært litt mer tilpasset det engelske språket om den først skulle vært oversatt :)

Anonymkode: 240d3...a0f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får håpe den engelske versjonen hadde vært litt mer tilpasset det engelske språket om den først skulle vært oversatt :)

Anonymkode: 240d3...a0f

Ja dette var rett fra Google translate. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Jokke hadde sunget på engelsk dersom han hadde ønsket det.

Jeg tviler på om han ville vært interessert, han var for glad i Bøler og Oppsal.

Skrevet

Jokke er et Oslo-fenomen på samme måte som Tore Tang er en Stavanger-greie. 

Anonymkode: 803ea...cf9

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tror han kunne slått ganske godt an internasjonalt på nittitallet. Tenk: Nirvana.

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 94778...17d

Skrevet

Nei. Han kunne jo ikke synge. Er jo egentlig ikke bra musikk, men tekstene er bra. Har aldri skjønt fascinasjonen over Jokke egentlig. 

Anonymkode: 4f5db...b08

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Han kunne jo ikke synge. Er jo egentlig ikke bra musikk, men tekstene er bra. Har aldri skjønt fascinasjonen over Jokke egentlig. 

Anonymkode: 4f5db...b08

Enig her.

Anonymkode: 08f80...5e4

Skrevet

Jeg klarer heller ikke seg for meg Jokke som en verdensstjerne. Jeg syns på en måte at hans musikk ikke kan måle seg med stjernene som var på den tiden.

Anonymkode: a3462...a60

Skrevet

Jeg har alltid vært glad i Jokke og tenkte det var universelt bra. Har spilt musikken og sågar gitt bort en CD til svenske musikk interesserte venner som jeg har tenkt har god musikksmak og som jeg var sikker på ville elske Jokke. Men nei. De skjønte IKKE greia til min store undring. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...