Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 jeg og min kjære har planer om å bygge drømmehuset! vi bor nå i en passe stor leilighet sentralt i byen, vurderer å kjøpe en tomt ca 15_20 min med bil utenfor byen. dette er da en veldig fin tomt med perfekt utsikt over havet.. vi har ikke barn ennda..men håper de kommer etterhvert. hva ville dere ha gjort? bygget drømmehuset litt utenfor byen eller ville dere ha kjøpt et hus sentralt? klemmer fra meg!!
Impala Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 Ville helt klart bygd drømmehuset. Bor selv "på landet", og trives mye bedre med det enn å bo sentralt i byen. Og hva er 15-20 min kjøring egentlig???
Gjest Leola Skrevet 21. oktober 2005 #3 Skrevet 21. oktober 2005 Vi har bygd ca. 10-15 min. kjøring fra byen - helt glimrende etter mine begreper.
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 Så klart bygget drømmehuset litt utenfor byen. Vi bor i et tettsted utenfor hovedstaden, og har alt vi trenger her. Er aldri i byen lenger Ungene stortrives
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #5 Skrevet 21. oktober 2005 Enig med de andre! Jeg bodde i Oslo frem til sommeren, og trivdes egentlig veldig godt der. Gikk likevel med en følelse av at det var på tide å komme seg "hjem" før jeg grodde helt fast i byen. Så i sommer tok jeg steget og flyttet tilbake til hjemplassen min på landet litt sør for Stavanger. Nå har jeg kjøpt rekkehus med havutsikt, med mer enn dobbelt så stort areal som det jeg hadde i Oslo. Oslo savner jeg overraskende lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå