AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Her er det fullstendig krise med tannpuss, og hyl og skrik fra ende til annen. Jeg er fornøyd hvis jeg får dratt raskt over alle tennene, så ble litt tenksom da jeg leste bakpå tannkrem-tuben at det stod at det var viktig at barnet spytter, slik at minst mulig tannkrem svelges😅 for litt eldre barn er jo ikke dette noe problem, men så små som 1-åringer?? Ikke min ihvertfall, langt derifra. Løper vi nå risiko for fluorforgiftning mon tro? Anonymkode: 851b1...ceb
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Bruk tannkrem egnet for barn i den alderen. Svelger de litt så er det ikke krise. Anonymkode: 4e04d...6fd
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruk tannkrem egnet for barn i den alderen. Svelger de litt så er det ikke krise. Anonymkode: 4e04d...6fd Bruker 0-5 år, men her svelges alt😅 ts Anonymkode: 851b1...ceb
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Her er det fullstendig krise med tannpuss, og hyl og skrik fra ende til annen. Jeg er fornøyd hvis jeg får dratt raskt over alle tennene, så ble litt tenksom da jeg leste bakpå tannkrem-tuben at det stod at det var viktig at barnet spytter, slik at minst mulig tannkrem svelges😅 for litt eldre barn er jo ikke dette noe problem, men så små som 1-åringer?? Ikke min ihvertfall, langt derifra. Løper vi nå risiko for fluorforgiftning mon tro? Anonymkode: 851b1...ceb Her er ungen 3 og har aldri spytta ut 🙈 Anonymkode: 8abf2...27a 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 De har ikke vært nesten i nærheten av å spytte ut noe som helst av tannkremen her heller i den alderen. Det er jo en svært liten mengde en skal bruke. Og jeg tror den forsvinner ned i magen hos de fleste. Ellers vil jeg også gjerne vite hva trikset er 😅 Anonymkode: de3b1...025 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 Husker jeg sang «Puss, puss så får du en suss» da mine var så små. Med litt lek og tull- stemme. Da lærte dem seg sangen, og hadde en klarer forestilling om når jeg var ferdig. Kanskje det hjelper? Husker min mor var fryktelig hardhendt med tannbørsten, koblet liksom ut og syntes det var grusomt. Mitt tips er også å være varsom med tannbørsten, det skal ikke egentlig være vondt. Anonymkode: c5657...1b8 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #7 Skrevet 26. januar 2022 Elektrisk tannbørste Fantorangens pussesang Anonymkode: d3d5f...8b8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #8 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Husker jeg sang «Puss, puss så får du en suss» da mine var så små. Med litt lek og tull- stemme. Da lærte dem seg sangen, og hadde en klarer forestilling om når jeg var ferdig. Kanskje det hjelper? Husker min mor var fryktelig hardhendt med tannbørsten, koblet liksom ut og syntes det var grusomt. Mitt tips er også å være varsom med tannbørsten, det skal ikke egentlig være vondt. Anonymkode: c5657...1b8 Pusser veldig forsiktig, men sang nytter dessverre ikke- den overdøves av hylingen😅 Ts Anonymkode: 851b1...ceb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå