Gå til innhold

Han skal alltid bestemme hvordan vi skal ha kos og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 44, jeg 23. møttes på jobb da han spurte om mitt nr utviklet det seg. Jeg er slanktynn men med fin fyldig rumpe og store naturlige pupper. Vi må alltid møtes hos meg, det starter med at han knepper opp blusen min akkurat så puppene hopper ut. Må alltid bruke miniskjørt og lange strømper. Da må jeg sette meg i sofaen med armene over hverandre sånn at puppene blir presset sammen. Han begynner å klype i niplene sånn svakt, og leke med de med fingrene.. holder på sånn i 15 min til han går over til kyss og suging av niplene.. blir jo alt for kåt, og får flere sprut i musa av det. Han reiser seg og krever at jeg skal suge ballene og kukken en god stund.. samtidig holder han fast i niplene mine.. ruller å småklyper i de. Så er det over til å ri han i evigheter. Han kommer fort hver gang. Han bruker myyyye tid på puppekos. Han er gift og jeg har tenkt tanken på å filme det han gjør med meg. 

Anonymkode: 535d1...3f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gidder du?

Anonymkode: 84b8d...aa3

• Liker 5
Skrevet

Han er seff gift. Slutt å treffe ham

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han er gift og jeg har tenkt tanken på å filme det han gjør med meg. 

Men dette er jo egentlig fornuftig da. Om du sender beviset til kona hans så får du han kanskje på heltid?

Anonymkode: 9f012...a0d

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er 44, jeg 23. møttes på jobb da han spurte om mitt nr utviklet det seg. Jeg er slanktynn men med fin fyldig rumpe og store naturlige pupper. Vi må alltid møtes hos meg, det starter med at han knepper opp blusen min akkurat så puppene hopper ut. Må alltid bruke miniskjørt og lange strømper. Da må jeg sette meg i sofaen med armene over hverandre sånn at puppene blir presset sammen. Han begynner å klype i niplene sånn svakt, og leke med de med fingrene.. holder på sånn i 15 min til han går over til kyss og suging av niplene.. blir jo alt for kåt, og får flere sprut i musa av det. Han reiser seg og krever at jeg skal suge ballene og kukken en god stund.. samtidig holder han fast i niplene mine.. ruller å småklyper i de. Så er det over til å ri han i evigheter. Han kommer fort hver gang. Han bruker myyyye tid på puppekos. Han er gift og jeg har tenkt tanken på å filme det han gjør med meg. 

Du høres ut som en mann med puppe fetisj. "Får flere sprut i musa" høres ut som en gutt som prater... "rir han i evigheter" neste setning, " kommer fort hver gang" Bare surr dette 🙄

• Liker 8
Skrevet

Dette var litt av en runketråd. 

Anonymkode: b9063...d09

Skrevet

.....ts er en mann, ser jo det tvers igjennom ..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...