AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Han er 44, jeg 23. møttes på jobb da han spurte om mitt nr utviklet det seg. Jeg er slanktynn men med fin fyldig rumpe og store naturlige pupper. Vi må alltid møtes hos meg, det starter med at han knepper opp blusen min akkurat så puppene hopper ut. Må alltid bruke miniskjørt og lange strømper. Da må jeg sette meg i sofaen med armene over hverandre sånn at puppene blir presset sammen. Han begynner å klype i niplene sånn svakt, og leke med de med fingrene.. holder på sånn i 15 min til han går over til kyss og suging av niplene.. blir jo alt for kåt, og får flere sprut i musa av det. Han reiser seg og krever at jeg skal suge ballene og kukken en god stund.. samtidig holder han fast i niplene mine.. ruller å småklyper i de. Så er det over til å ri han i evigheter. Han kommer fort hver gang. Han bruker myyyye tid på puppekos. Han er gift og jeg har tenkt tanken på å filme det han gjør med meg. Anonymkode: 535d1...3f0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Hvorfor gidder du? Anonymkode: 84b8d...aa3 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han er gift og jeg har tenkt tanken på å filme det han gjør med meg. Anonymkode: 535d1...3f0 Men dette er jo egentlig fornuftig da. Om du sender beviset til kona hans så får du han kanskje på heltid? Anonymkode: 9f012...a0d
Elaine Marley Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
Coronas Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han er 44, jeg 23. møttes på jobb da han spurte om mitt nr utviklet det seg. Jeg er slanktynn men med fin fyldig rumpe og store naturlige pupper. Vi må alltid møtes hos meg, det starter med at han knepper opp blusen min akkurat så puppene hopper ut. Må alltid bruke miniskjørt og lange strømper. Da må jeg sette meg i sofaen med armene over hverandre sånn at puppene blir presset sammen. Han begynner å klype i niplene sånn svakt, og leke med de med fingrene.. holder på sånn i 15 min til han går over til kyss og suging av niplene.. blir jo alt for kåt, og får flere sprut i musa av det. Han reiser seg og krever at jeg skal suge ballene og kukken en god stund.. samtidig holder han fast i niplene mine.. ruller å småklyper i de. Så er det over til å ri han i evigheter. Han kommer fort hver gang. Han bruker myyyye tid på puppekos. Han er gift og jeg har tenkt tanken på å filme det han gjør med meg. Anonymkode: 535d1...3f0 Du høres ut som en mann med puppe fetisj. "Får flere sprut i musa" høres ut som en gutt som prater... "rir han i evigheter" neste setning, " kommer fort hver gang" Bare surr dette 🙄 8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #7 Skrevet 26. januar 2022 Dette var litt av en runketråd. Anonymkode: b9063...d09
ntrane Skrevet 26. januar 2022 #8 Skrevet 26. januar 2022 .....ts er en mann, ser jo det tvers igjennom .. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå