AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Del Skrevet 26. januar 2022 Hvor lang tid tar det før det gror? det har sluttet å gjøre vondt, men ikke begynt å gro ennå, 10 dager siden det dukket opp Anonymkode: 4da54...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Del Skrevet 26. januar 2022 Jeg smører med corsodyl og legger på is. Blir borte i løpet av 24t. Anonymkode: 044de...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. januar 2022 #3 Del Skrevet 26. januar 2022 Kutt ut vanlig tannkrem med en som ikke skummer f.eks Zendium. Tannkrem med sodium laureth sulfat (kjemikalie som gjør at det skummer, samme som i såpe, dusjsåpe, sjampo) Tørker ut slimhinner og forverrer det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Del Skrevet 26. januar 2022 Skyller med corsodyl og bruker zendium🤷♀️ Ts Anonymkode: 4da54...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 26. januar 2022 #5 Del Skrevet 26. januar 2022 Djungelvrål skrev (1 minutt siden): Kutt ut vanlig tannkrem med en som ikke skummer f.eks Zendium. Tannkrem med sodium laureth sulfat (kjemikalie som gjør at det skummer, samme som i såpe, dusjsåpe, sjampo) Tørker ut slimhinner og forverrer det. Dette rådet fikk jeg av tannlegen for to år siden. Har nesten aldri verken munnsår eller munnskåld lenger og hvis jeg får det forsvinner det utrolig raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. januar 2022 #6 Del Skrevet 26. januar 2022 Violetta skrev (2 minutter siden): Dette rådet fikk jeg av tannlegen for to år siden. Har nesten aldri verken munnsår eller munnskåld lenger og hvis jeg får det forsvinner det utrolig raskt. Sier endel om hva tannkrem gjør med munnene våre. Vi bruker faktisk såpe i munnen vår. Sikkert ikke bra i det lange løp i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 26. januar 2022 #7 Del Skrevet 26. januar 2022 Djungelvrål skrev (12 minutter siden): Sier endel om hva tannkrem gjør med munnene våre. Vi bruker faktisk såpe i munnen vår. Sikkert ikke bra i det lange løp i det hele tatt. Det tenker jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #8 Del Skrevet 26. januar 2022 Hos meg varer disse leeeenge. Digre blir de også. Du får kjøpt et middel på apoteket, oralmedic. Det er kjempevondt å ta det på, men smertene forsvinner i løpet av 5 minutter. Anonymkode: 5bf26...cbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå