Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 Er disse greie? Jeg tar en vitaminbjørn hver dag (for dere som vet hva jeg snakker om), men er det virkelig bra med vitaminer i disse?
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Det står på boksen hvilke vitaminer som er i dem. Og der står det og at voksne skal ta to bjørner om dagen Eneste grunnen til at jeg tar dem selv er at samtlige andre multivitamin-produkter kommer opp igjen etter ett kvarter.. Og så er reklamen morsom da Endret 21. oktober 2005 av linck
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 Dere mener de bjørnene som man finner i poser, nær litt alternativ mat og vitaminer? Er det ikke litt mye sukker i dem til at de kan være sunne?
Gjest gjesta Skrevet 22. oktober 2005 #5 Skrevet 22. oktober 2005 Nei, jeg tror det er snakk om vitaminbjørner i bokser som står sammen med resten av vitaminene. Og de er sukkerfrie. Og gode Men tror det finnes bedre alternativ til multivitamin enn de egentlig.
-Fisken- Skrevet 22. oktober 2005 #6 Skrevet 22. oktober 2005 Nei, jeg tror det er snakk om vitaminbjørner i bokser som står sammen med resten av vitaminene. Og de er sukkerfrie. Og gode ← Det er det ja. Men tror det finnes bedre alternativ til multivitamin enn de egentlig. ← Nei, jeg vil tro det blir på lik linje som vanlige multivitaminer.
Mino Skrevet 23. oktober 2005 #7 Skrevet 23. oktober 2005 Det står på boksen hvilke vitaminer som er i dem. Og der står det og at voksne skal ta to bjørner om dagen Eneste grunnen til at jeg tar dem selv er at samtlige andre multivitamin-produkter kommer opp igjen etter ett kvarter.. Og så er reklamen morsom da ← Hei... Jeg tar vitamin bjørner av og til og gir til min mann.. Eneste måten å få vitaminer i han... Men det jeg ville si at dersom du tar vitaminer på tom mage... så spyr du! Jeg gjorde det en stund, trodde jo jeg var gravid... men det var jeg altså ikke. Prøv å spise mat først, også tablet..
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #8 Skrevet 23. oktober 2005 Hei... Jeg tar vitamin bjørner av og til og gir til min mann.. Eneste måten å få vitaminer i han... Men det jeg ville si at dersom du tar vitaminer på tom mage... så spyr du! Jeg gjorde det en stund, trodde jo jeg var gravid... men det var jeg altså ikke. Prøv å spise mat først, også tablet.. ← En del vitmaniner funker jo bare i kombinasjon med mat. så å spise samtidig er nok lurt.
Gjest Lilleulv Skrevet 24. oktober 2005 #9 Skrevet 24. oktober 2005 ååå jeg spiste nesten en hel boks her om dagen jeg. og det med lakserende virkning stemmer ass men vil ha mer allikevel..............
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå