AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Bøkene skrevet av R. L. Stine på 90 og tidlig 2000-tallet. Husker disse bøkene var veldig populære i min barndom, og alle leste dem. Men brydde meg aldri noe om TV-serien. Noen av bøkene husker jeg veldig godt og har lyst til å lese dem igjen som voksen. Det hodeløse spøkelse og Den forheksede masken er nok de jeg husker best. Leste dere bøkene? Og hvilke likte dere best? Anonymkode: 581a4...0f8 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Ja, jeg elsket dem. Husker spesielt godt «smil til døden» og «den levende dukken». Lurer på om de fremdeles ligger på loftet, eller om de har forsvunnet. Tviler uansett på at det hadde vært like gøy å lese nå etter så mange år. Anonymkode: b2ae6...943 1
Gjest Ghostface Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Jeg gjorde det. Jeg var også med i Grøsserklubben og så Tv-serien som var basert på noen av bøkene.
Guppy88 Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg elsket dem. Husker spesielt godt «smil til døden» og «den levende dukken». Lurer på om de fremdeles ligger på loftet, eller om de har forsvunnet. Tviler uansett på at det hadde vært like gøy å lese nå etter så mange år. Anonymkode: b2ae6...943 Jo, det er gøy!
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 Digget de! Husker ikke hvilke titler jeg likte best. Min mor jobbet i bokhandel, så jeg leste alle! Tror ikke jeg ville lest de igjen, de hører til gode minner 😊 Anonymkode: c0440...87d
GørilB Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 Jeg lånte alle bøkene på biblioteket på skolen. Husker ikke hvilke jeg likte best, men husker titlene "jenta som ropte monster" og "ligg unna kjelleren"😄
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #7 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, jeg elsket dem. Husker spesielt godt «smil til døden» og «den levende dukken». Lurer på om de fremdeles ligger på loftet, eller om de har forsvunnet. Tviler uansett på at det hadde vært like gøy å lese nå etter så mange år. Anonymkode: b2ae6...943 Hm.. Ja, bøkene er jo skrevet for barn (store barn liksom), så det blir jo annerledes å lese dem med et voksent sinn. Leste disse bøkene akkurat i den spennende tiden før man blir ungdom, fra 10-13 årene. Kan være derfor bøkene var så ekstremt spennende og kule akkurat da ☺️ Anonymkode: 581a4...0f8 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #8 Skrevet 26. januar 2022 Ja, det var vel den tiden jeg også leste dem. Jeg husker de som kanskje de beste bøkene jeg har lest. Vil ikke ødelegge det minnet❤️ Anonymkode: b2ae6...943
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #9 Skrevet 26. januar 2022 Ghostface skrev (8 minutter siden): Jeg gjorde det. Jeg var også med i Grøsserklubben og så Tv-serien som var basert på noen av bøkene. Samme! Gode minner. Anonymkode: 87e87...d20
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #10 Skrevet 26. januar 2022 GørilB skrev (3 minutter siden): Jeg lånte alle bøkene på biblioteket på skolen. Husker ikke hvilke jeg likte best, men husker titlene "jenta som ropte monster" og "ligg unna kjelleren"😄 Jenta som ropte monster var også spennende husker jeg ☺️ Anonymkode: 581a4...0f8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #11 Skrevet 26. januar 2022 Husker ingen titler, bare, stemningen av å krype opp i godstolen eller lage meg en krok for meg selv i stua for å lese og samtidig være med på det som skjedde i huset. Husker jeg likte veldig godt de som kom senere der man kunne velge to-tre valg på hva som skulle skje, interaktivt på høyt nivå var veldig fascinerende😄 Anonymkode: 5fba9...235
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #12 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det var vel den tiden jeg også leste dem. Jeg husker de som kanskje de beste bøkene jeg har lest. Vil ikke ødelegge det minnet❤️ Anonymkode: b2ae6...943 Ja, det er veldig gode minner 😊 Beste bøkene jeg leste i barndommen. Anonymkode: 581a4...0f8
Ermelin Skrevet 26. januar 2022 #13 Skrevet 26. januar 2022 Jeg eeeelsket Grøsserne! Jeg og bestevenninnen min kjøpte annenhver bok og byttelånte. Mener å huske at den om leirskolen var ganske skummel. Jeg har en kasse full her hjemme, og er spent på om mine barn vil lese bøkene når de blir større (eller om de er blitt utdaterte). 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #14 Skrevet 26. januar 2022 Hadde helt glemt den bokserien, jeg elsket dem! Gøy å mimre om slike ting 🥰 Anonymkode: c493c...c49
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #15 Skrevet 26. januar 2022 Jaaa! Elsket dem! Likte spesielt den første boken, hvor de flyttet inn i et skummelt gammelt hus i et skummelt nabolag. Anonymkode: 290d0...58d
KaDust Skrevet 26. januar 2022 #16 Skrevet 26. januar 2022 Elsket det. Levde på biblioteket for å lese de dem hadde der. Husker ikke navnene på noen av de, men jeg elsket også serien som gikk på TV.
Ti.09 Skrevet 26. januar 2022 #17 Skrevet 26. januar 2022 Ja, de var mine favorittbøker da jeg var barn! Husker jeg alltid pleide å låne bøkene på biblioteket på barneskolen. Gode minner. ❤️
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #18 Skrevet 26. januar 2022 Elsket Grøsserne! Var også med i Grøsserklubben 😄 Leste noen bøker fra en annen serie i denne tidsperioden, tror kanskje det var samme forfatter? Der var det sånn at man kunne ta valg for karakterene i boka, type; bla til side 71 om du velger å løpe fra zombiene. Ganske rotete, leste ikke så mange av dem 😅 Anonymkode: 0a3ee...17f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #19 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jaaa! Elsket dem! Likte spesielt den første boken, hvor de flyttet inn i et skummelt gammelt hus i et skummelt nabolag. Anonymkode: 290d0...58d De dødes hus het den tror jeg? Den første jeg leste var Ligg unna kjelleren, den var den som gjorde meg hekta 😊 Anonymkode: 581a4...0f8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #20 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Elsket Grøsserne! Var også med i Grøsserklubben 😄 Leste noen bøker fra en annen serie i denne tidsperioden, tror kanskje det var samme forfatter? Der var det sånn at man kunne ta valg for karakterene i boka, type; bla til side 71 om du velger å løpe fra zombiene. Ganske rotete, leste ikke så mange av dem 😅 Anonymkode: 0a3ee...17f Tror jeg også prøvde å lese en av de bøkene i den serien. Også var det en annen serie av samme forfatter som var enda skumlere og for litt større barn/ungdom. Anonymkode: 581a4...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå