Queen94 Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Hei. Jeg er 27 og mannen min er 29 år. Vi har to barn på 5 og 7 år. Før følte jeg meg helt ferdig med barn, da to er jo «standar» for tiden. Men i det siste frister det litt med en liten til. Liksom min trekløver. Men tingen er at hvis jeg planlegger nr 3 vil de eldste være skolebarn til babyen kommer og da begynner vi helt på nytt med bleier, våkne netter og bhg. Men det er jo masse kjærlighet og både få å gi! Men jeg er aktiv mamma, de eldste er trener flere dager i uken og er veldig sosiale. Vi har god økonomi og masse kjærlighet. Men er det veldig tøft å begynne på nytt igjen?
SnartMammaLykke Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Få barn nr 3❤️🤩 Du vil aldri angre på et barn
Queen94 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2022 Mannen min mener 2 er mer enn nok 😢
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 Hvis mannen sier stopp på to ville jeg vært fornøyd med to. Dere har det jo flott nå virker det som, og du vet aldri Om et tredje barn vil velte lasset. Det er mye jobb med tre, man er bare to voksne. Anonymkode: f04dc...778
Mooza Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 Erna heier på deg. Dere er ung, og tanken på den tredje vil gjerne bli sterkere. Hvorfor ikke?
Queen94 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvis mannen sier stopp på to ville jeg vært fornøyd med to. Dere har det jo flott nå virker det som, og du vet aldri Om et tredje barn vil velte lasset. Det er mye jobb med tre, man er bare to voksne. Anonymkode: f04dc...778 Ja, jeg skjønner godt det. Men for et par mnd siden fikk jeg en falsk positiv graviditetstest og jeg har siden ikke klart å legge vekk tanken på nr 3. Vi er veldig takknemlig for de to vi har.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #8 Skrevet 26. januar 2022 Queen94 skrev (38 minutter siden): Mannen min mener 2 er mer enn nok 😢 Da burde dere stoppe på to. Barn er et tomannsprosjekt, ikke noe man skal få om man maser nok eller lurer til seg. Anonymkode: b9819...2fe
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #9 Skrevet 26. januar 2022 Vi fikk tredje da de to eldste var 5 og 7. Minste er fortsatt under året. Det er så mye bedre enn forventet! Begge de to eldste er veldig opptatt av minste, og minste er deres største fan 😊 Jeg er 35+ men synes ikke det var tungt å begynne på nytt. Alle mine har vært elendige dagsovere, men sover greit på natta da. Det hjelper jo på overgangen. Mannen min ville heller ikke ha en tredje, men ga seg da han så hvor sterkt jeg følte for det. Men da er også avtalen at jeg gjør mest første året fordi han misliker babytiden. Anonymkode: 22032...06b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #10 Skrevet 26. januar 2022 Go for it. Tre barn er herlig. Anonymkode: b6364...b77 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #11 Skrevet 26. januar 2022 Jeg har mer enn nok bekymringer med to barn at jeg hadde gått under om jeg hadde flere tror jeg. Anonymkode: b9515...05d
kiki1980 Skrevet 26. januar 2022 #12 Skrevet 26. januar 2022 Jeg fikk tredjemann da min første var 7 og andre 6 år. Vi koset oss så masse. Det er absolutt å anbefale!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #13 Skrevet 27. januar 2022 Queen94 skrev (12 timer siden): Hei. Jeg er 27 og mannen min er 29 år. Vi har to barn på 5 og 7 år. Før følte jeg meg helt ferdig med barn, da to er jo «standar» for tiden. Men i det siste frister det litt med en liten til. Liksom min trekløver. Men tingen er at hvis jeg planlegger nr 3 vil de eldste være skolebarn til babyen kommer og da begynner vi helt på nytt med bleier, våkne netter og bhg. Men det er jo masse kjærlighet og både få å gi! Men jeg er aktiv mamma, de eldste er trener flere dager i uken og er veldig sosiale. Vi har god økonomi og masse kjærlighet. Men er det veldig tøft å begynne på nytt igjen? vi ville også ha 3 barn,men ende med 5 vi hadde 2 fra før på 7 og 10 og fikk Trillinger kjør på tenker jeg hvis dere er klar for flere barn,men ha i bakhode at det kan komme flere enn 1 Anonymkode: 02e9b...399
Queen94 Skrevet 27. januar 2022 Forfatter #14 Skrevet 27. januar 2022 Prøver forsiktig å overtale gubben, men han er bestemt på at to er mer enn nok. Men mitt mammahjerte ønsker en til.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #15 Skrevet 27. januar 2022 Jeg er barn nr 3, der søsknene mine er 5 og 7 år eldre enn meg. Mamma sier at det var den fineste perioden med et lite barn, at aldersforskjellen var så fin, og at hun koste seg masse. Jeg har et godt forhold til begge mine søsken, og er veldig glad for at de ikke stoppet på 2 😅 Anonymkode: 51f3b...758
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå