AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Jeg er en dame på 30 år. Jeg søker en mann jeg kan dele livet mitt med. Jeg har i noen måneder nå prøvd nettdating, men hvor enn jeg er innpå, så er det bare tull. Enten menn som legger ut 10 år gamle bilder og ser helt annereledes ut idag og har forfalt veldig... selv om de kun er 30. Resten som ser ca ut som seg selv, er kun ute etter det samme: sex. 90 % svarer meg at de kun ønsker sex. Hvorfor vil ikke menn ha forhold mer? Opplever andre og som jeg? En annen ting og som går igjen, er at jeg matcher med maange på nett, og ingen skriver. Ingen tar kontakt. Virker som de bare er der for å få likes? Hører gjerne fra andre med liknende erfaringer. Anonymkode: 01da9...82e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 57 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor vil ikke menn ha forhold mer? Nesten alle menn vil ha forhold, og flertallet av menn på din alder er jo i forhold. Så spørsmålet er åpenbart feilaktig. Det du egentlig mener er jo at akkurat de mennene du vil ha ikke vil ha deg. Og det er noe helt annet Anonymkode: dc81a...f84 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Åja så det er alle mennene som ikke synes jeg er bra nok til et forhold? Men til å ha sex med? Det er det dummeste svaret jeg har fått noensinne. Du er jo tydeligvis bare innpå her for å trakassere andre. Anonymkode: 01da9...82e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 Sjekk ut female dating strategy på reddit. Litt ekstremt da det er basert på dating i USA, men man lærer mye om å unngå røde flagg. Og om kvinner som er i samme situasjon og hvorfor en del menn har blitt som de har blitt. Det er faktisk veldig vanskelig å finne noen som passer, men det er mye bedre å være singel enn å være ensom i et forhold. Online dating er stedet for rasshøl. Bedre å finne folk irl. Anonymkode: 270d0...e1e 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Åja så det er alle mennene som ikke synes jeg er bra nok til et forhold? Men til å ha sex med? Det er det dummeste svaret jeg har fått noensinne. Du er jo tydeligvis bare innpå her for å trakassere andre. Anonymkode: 01da9...82e Bitter? Anonymkode: 270d0...e1e
trøndermann38 Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 Vet om flere menn som ønsker forhold, men de fleste av dem driver ikke med nettdating, det har de gitt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå