Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med min i 10 år og har aldri slått meg å gjøre noe sånt, og vi har det fint sammen for det. Men har en venninne som gjør det med nesten alle hun dater, og jeg begynte derfor å lure på hvor "normalt" det egentlig er? Gjør du det? Kun seriøse svar..

Anonymkode: 649f4...45e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til. Ikke uoppfordret, kun hvis han spør.

Anonymkode: 1dce7...518

Skrevet

Av og til her og, men kun når jeg vil.

Anonymkode: 37eac...621

Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: 0b975...b76

Skrevet

Gjorde det da vi hadde langdistanse over to år. Nå er vi samboere, så ser ikke vitsen. Men kunne nok sendt noen til han om han skulle reist bort noen dager uten at jeg er med.

Anonymkode: 553fb...9cf

Skrevet

Aldri 

Anonymkode: b0da6...87e

Skrevet

Nei! En sånn dumhet hadde jeg aldri begått!! 

Anonymkode: 25afe...9ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gjorde det da vi hadde langdistanse over to år. Nå er vi samboere, så ser ikke vitsen. Men kunne nok sendt noen til han om han skulle reist bort noen dager uten at jeg er med.

Gøyt hvis det blir slutt…. ;) Hadde aldri gjort noe slikt! 

• Liker 1
Skrevet

Aldri! Man mister jo 100 % kontroll over bildet.

Anonymkode: a9d03...dda

• Liker 1
Skrevet

Nei. Men jeg kunne gjort det hadde vi hatt egen snap der ingen andre var på. Er så redd for å sende feil og ønsker ikke at bildet skal være lagret. 

Nå har ingen av oss hatt behov for det da. Sammen i 8 år og sex nesten hver dag. Ser hverandre nakne ofte:) 

Anonymkode: f64fa...5dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Men jeg kunne gjort det hadde vi hatt egen snap der ingen andre var på. Er så redd for å sende feil og ønsker ikke at bildet skal være lagret. 

Anonymkode: f64fa...5dc

Selv om det er på snap er det mulig å ta skjermbilde uten at sender får vite det. Man er ikke trygg når det sendes elektronisk noen sted. 

Anonymkode: b0da6...87e

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn. Syntes det er "cringe" og samtidig utrygt å gjøre det. Spør en mann meg om noe slikt, faller interessen automatisk fra min side.

Anonymkode: 663bb...627

• Liker 1
Skrevet

Ja, ofte.. bruker det som krydder i hverdagen. Det er på mitt initiativ fordi jeg liker det selv:)

Anonymkode: 52ce4...c34

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg synes ikke slike intime bilder skal sendes rundt. Plutselig sender man feil, mister mobilen, blir hacket ++

• Liker 1
Skrevet

Ja,det sender vi begge til hverandre, og sender kun bilder der ingenting kan avsløre hvem vi er,så visst han plutselig blir en sur hevngjerrig mann så er det ingen som vet hvem det er uansett,så ingen krise for min del

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gøyt hvis det blir slutt…. ;) Hadde aldri gjort noe slikt! 

Er ikke noe problem om det skulle bli slutt? Han er en ordentlig type som aldri ville utsatt meg for å lekke bildene. Kanskje han hadde beholdt dem, men jeg vet at de er trygge hos han. Jeg har dessuten fått bilder av han også. Greit at du aldri ville gjort det - det har jeg sagt selv også, helt til jeg havnet i ett stabilt, trygt forhold som ble langdistanse. Da endret jeg meg. 

Skrevet

Nei, det er ikke aktuelt.

Anonymkode: 58cca...c2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vært sammen med min i 10 år og har aldri slått meg å gjøre noe sånt, og vi har det fint sammen for det. Men har en venninne som gjør det med nesten alle hun dater, og jeg begynte derfor å lure på hvor "normalt" det egentlig er? Gjør du det? Kun seriøse svar..

Anonymkode: 649f4...45e

Snart 20 år som samboere. Aldri gjort. 
Vi er nok for gamle. Hadde vår høyde før snapgenerasjonen 😂

Skrevet

Sender gjerne erotiske bilder, men ikke uten å ha dekket til private kroppsdeler 🙂

Anonymkode: ea6d2...29e

• Liker 1
Skrevet

Aldri, selv ikke i åresvis med avstandsforhold.

Anonymkode: c7d4f...b0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...