Gå til innhold

Interessant å vite

Anbefalte innlegg

Skrevet

There are more bacteria in your mouth than there are people in the world

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet

Se for deg at du har et beger på størrelse med vårt solsystem, eller Plutos bane, om du vil. Tilsett en dråpe av spesialvidunderurtemedisin, rist og server. Der har du en vanlig homeopatisk medisin.

Skrevet
Se for deg at du har et beger på størrelse med vårt solsystem, eller Plutos bane, om du vil. Tilsett en dråpe av spesialvidunderurtemedisin, rist og server. Der har du en vanlig homeopatisk medisin.

Virker de så spiller det ingen rolle om vi ikke skjønner at det er mulig.

Folk har blitt kvitt allergier og alt mulig rart med homeopatmedisin, så at jeg personlig ikke skjønner at det er mulig, spiller ingen rolle.

Gjest GreenSky
Skrevet

Folk har blitt kvitt allergier og alt mulig rart med homeopatmedisin, så at jeg personlig ikke skjønner at det er mulig, spiller ingen rolle.

Har folk egentlig det? Er multiallergiker, og mamma dro meg med til homeoptat da jeg var liten i et desperat forsøk. Det funket ikke. Det ble snarere verre. Jada - homeopaten hadde sagt at det ble verre før det ble bedre, men det ble altså verre før det ble verre. Huff.

Skrevet

ja, folk har det. Har en venninne som ble kvitt katteallergien sin ved hjelp av homeopat. Men alle er ikke like flinke, og ofte må de prøve seg frem til de finner den medisinen som passer akkurat for deg.

Skrevet

You're born with 300 bones, but when you get to be an adult, you only have 206

A human has 60,000 miles of blood vessels in their body

The worlds most common name is Mohammad

Skrevet
There are more bacteria in your mouth than there are people in the world

Og et gjennomsnittlig voksent menneske inneholder omtrent 1 kg bakterier.

Skrevet

jupiter har en måned som heter europa, så d på tv2 i sta ;)

Skrevet

Siden vi er inne på Jupiter, der finnes det canyons (kløft blir liksom litt lite...) så store at Grand Canyon ville fått plass i en av de små 'sidekløftene' ('sprekker' langs sidene på hovedcanyon'en, om du vil) :overrasket:

Utrolig å tenke på...

Gjest GreenSky
Skrevet
Siden vi er inne på Jupiter, der finnes det canyons (kløft blir liksom litt lite...) så store at  Grand Canyon ville fått plass i en av de små 'sidekløftene' ('sprekker' langs sidene på hovedcanyon'en, om du vil) :overrasket:

Utrolig å tenke på...

Jupiter er en gassplanet.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jepp, :) men jeg lurte på hvilken planet Apple tenkte på. Kan det ha vært Venus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...