norw Skrevet 26. januar 2022 #1 Del Skrevet 26. januar 2022 3 GB eller noe bør være nok. Hjemmekontor, lite ute på farten. Hvem er billigst? Hvilke operatører har prøveperiode, rabatt første par mnd eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Del Skrevet 26. januar 2022 Hva med å forsøke Google? Anonymkode: 341c5...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 26. januar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva med å forsøke Google? Anonymkode: 341c5...02c Hva med å ha ryggrad til å poste under eget brukernavn? 🤦 Mye tid å spare på å heller spørre her. Endret 26. januar 2022 av norw 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Del Skrevet 26. januar 2022 Plussmobil kanskje? Eller Ice? Anonymkode: 21f09...082 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FastShadesKåre Skrevet 26. januar 2022 #5 Del Skrevet 26. januar 2022 bytt.no , så skriver du inn 3GB, lett. tror du kommer unna med rundt 150pr måned. 3GB går fort unna tho... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #6 Del Skrevet 27. januar 2022 Klarer meg fint med et abonmement for 1GB. Skjønner ikke hva folk bruker så mye data til?? Har da wi-fi både hjemme og på jobb. 1GB holder fint til de få gangene jeg må google noe, bruke kart/GPS osv, lese avisen på bussen osv. Anonymkode: 7c8fc...cf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #7 Del Skrevet 27. januar 2022 Veldig fornøyd med Ice, de har rimelig abo siden de er sitt eget data nett. Så man har en viss kvote av abo som kun kan brukes på deres nett, men det er ikke noe problemt i størsteparten av Norge. Anonymkode: 91dcd...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #8 Del Skrevet 27. januar 2022 Betaler 189/mnd for kontantkortløsning Telia. Ringer så mye jeg vil, og sms så mange jeg vil. Mobilnett bruker jeg knapt. Anonymkode: 28492...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #9 Del Skrevet 27. januar 2022 norw skrev (7 timer siden): Hva med å ha ryggrad til å poste under eget brukernavn? 🤦 Mye tid å spare på å heller spørre her. Mye enklere å Google så får du reelle svar https://www.tek.no/mobilabonnement/ Anonymkode: 341c5...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #10 Del Skrevet 27. januar 2022 Noen har avtaler via andre avtaler, og derfor er det bedre å gå til søkesider som viser deg noe som gjelder alle. Jeg har f eks Fjordkraft, og som kunde der betaler jeg kun 119 for 1 gb. For 3 gb koster det 199. Før hadde jeg Talkmore. Greie priser og gode fordeler. Lurt å se om du får mer enn kun mobilabonnement når du bestemmer deg Anonymkode: 29909...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #11 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Veldig fornøyd med Ice, de har rimelig abo siden de er sitt eget data nett. Så man har en viss kvote av abo som kun kan brukes på deres nett, men det er ikke noe problemt i størsteparten av Norge. Anonymkode: 91dcd...6c1 Enig, men sjekk dekningskartet først likevel. Anonymkode: 9b83b...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #12 Del Skrevet 27. januar 2022 Kommer jo an på på hvilken dekning du trenger og om du har rabattavtaler vi andre. Jeg har f.eks talkmore fordi de går på telenor sitt nett med best dekning der jeg farer rundt i Norge. I tillegg gir obosmedlemskapet mitt 20% rabatt, også får eg 4% oppå der igjen tilbake hos trumf hver måned fordi talkmore og trumf har medlemsskap. Dvs at jeg har 7-8gb (totalt 14-16gb pga rollover fra tidligere jeg ikke bruker opp i hjemmekontortidene), men betaler samme pris som 2gb fra leverandøren. Anonymkode: 9082f...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #13 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer jo an på på hvilken dekning du trenger og om du har rabattavtaler vi andre. Jeg har f.eks talkmore fordi de går på telenor sitt nett med best dekning der jeg farer rundt i Norge. I tillegg gir obosmedlemskapet mitt 20% rabatt, også får eg 4% oppå der igjen tilbake hos trumf hver måned fordi talkmore og trumf har medlemsskap. Dvs at jeg har 7-8gb (totalt 14-16gb pga rollover fra tidligere jeg ikke bruker opp i hjemmekontortidene), men betaler samme pris som 2gb fra leverandøren. Anonymkode: 9082f...b6d Har samarbeid* Anonymkode: 9082f...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #14 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer jo an på på hvilken dekning du trenger og om du har rabattavtaler vi andre. Jeg har f.eks talkmore fordi de går på telenor sitt nett med best dekning der jeg farer rundt i Norge. I tillegg gir obosmedlemskapet mitt 20% rabatt, også får eg 4% oppå der igjen tilbake hos trumf hver måned fordi talkmore og trumf har medlemsskap. Dvs at jeg har 7-8gb (totalt 14-16gb pga rollover fra tidligere jeg ikke bruker opp i hjemmekontortidene), men betaler samme pris som 2gb fra leverandøren. Anonymkode: 9082f...b6d De har også vervekampanje, så gratis måned og to om du kjenner noen med abonnementet. Anonymkode: 9082f...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #15 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Klarer meg fint med et abonmement for 1GB. Skjønner ikke hva folk bruker så mye data til?? Har da wi-fi både hjemme og på jobb. 1GB holder fint til de få gangene jeg må google noe, bruke kart/GPS osv, lese avisen på bussen osv. Anonymkode: 7c8fc...cf4 Det finnes folk som faktisk er utenfor døren utenom jobb. Anonymkode: a3287...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krøllet Skrevet 10. februar 2022 #16 Del Skrevet 10. februar 2022 (endret) Har talkmore i 1 år nå og er veldig fornøyd. La meg gjerne verve deg så får du 500 kr i avslag på faktura (om du velger det rimeligste abonnementet til 149 kr i måneden så har du gratis mobil i nesten 3,5 måneder) https://talkmore.no/verving/blivervet?kode=XSZTXS Endret 28. april 2022 av Krøllet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå