Gå til innhold

Skal du feire når tiltakene forsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som planlegger å danse og feire i gatene som mange gjorde i september?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor, skal de vise at de ikke har lært noe siden sist gjenåpningsfest? Hva er det å feire? Morgenrush og mas fra folk du helst vil slippe å bruke tid med på kontoret?

• Liker 11
Skrevet

Klok av skade, nei. Dette feirer jeg ikke før jeg er sikker på at det er noe som varer

Gjest AnomynBruker
Skrevet

Ja, det tror jeg. Jeg setter så uendelig mer pris på utelivet nå enn hva jeg gjorde før. Og de trenger pengene mine, for å si det mildt. 

Skrevet

Slik at det er på'n igjen med nye tiltak i løpet av noen mnd? 

Nei. 

• Liker 1
Skrevet

Feire nei det gidder jeg ikke. Skal nå fortsette med munnbind forde.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil heller være en “surpomp” enn et naivt fjols som feirer å få midlertidige friheter tilbake midlertidig, friheter som myndighetene ikke har noen rett til å frarøve oss. Presedensen er satt, og vi er inne i det såkalte paradigmeskiftet Solberg-juntaen påførte oss. Selv om hun selv sa at det skiftet inneholdt sammenligninger med land vi tidligere ikke har likt å sammenligne oss med, så nekter folk å ta det innover seg. De grunnleggende frihetene vi har tatt for gitt så lenge kan nå fratas oss med en gang storebror finner det beleilig.

• Liker 3
Skrevet

Nei det ser jeg ikke noen grunn til å gjøre.

• Liker 2
Skrevet

Har ikke tenkt å være helt idiot... 

• Liker 2
Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Skal bestille sommerferie. Til *gisp* utlandet. Slutt på å være lydig innenlandssupporter. Denne sommeren, dere, den kan ingen ta i fra oss! 

Gjest Føsleguri
Skrevet

Spretter en flaske bobler kanskje, men er for gammel for å danse i gatene.

Skrevet

Nei, gruer meg! Det kommer til å bli en megahektisk vår med foreldremøter, dugnader i hopetall (nå er jo klubbkassene tom over hele fjøla), 17. mai feiring, klassetur, sosiale arrangementer i fleng +++
Fikk en forsmak på det i høst og jeg må si det var godt å komme inn i Covid-bobla igjen i slutten av november😇

• Liker 8
Skrevet

Skal selvfølgelig feire ja, forrige gang bestilte vi pizza fra Peppes og masse brus. Kommer til å gjøre det denne gangen og 😎

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, ser ingen grunn til å feire at tiltakene garantert kommer tilbake litt senere fordi folk ikke har vett på å være litt forsiktige. 

• Liker 4
Skrevet

Gidder ikke feire det. De burde ikke vært der i utgangspunktet. Hele gjenåpningsfesten sist ble tragikomisk. Ble litt som å la et kidnappingsoffer med Stockholmsyndrom få se sola igjen og legge det frem som en gave.

Lever nå uansett som normalt. Har ingen planer om å ta hensyn til noen flere tiltak utover munnbind I butikker og holde litt god avstand til folk jeg ikke kjenner.

Skal feire den dagen hvor man gjør reelle endringer i helsevesenet og den dagen hvor politikere stilles til ansvar for sine feilgrep. Gleder meg til mer dyptgående analyser slakter en del av grepene som har blitt gjort.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Warrior
Skrevet

Blir å late som jeg er glad hver dag, og gråte når jeg er alene på grunn av frykt. Kun de nærmeste som vet at jeg ikke er glad for dette, men likevel glad på andres vegne. Jeg var jo med å «feiret» (ikke i gatene da) og lot som jeg var glad i september også. Så nei blir ingen ekte feiring fra meg. 

Skrevet

Nei, feiret ikke forrige gang og ser vel ingen grunn til å feire nå heller. Må først se hvordan ting blir før man skal gidde å feire, blir som å feire en fødsel før den er unnagjort og det er ikke alltid like lurt.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Feiret ikke sist, kommer ikke til å feire denne gangen heller. Ser ikke poenget med det.

Skrevet

Ser ingen grunn til å feire at vi alle skal få omikron.
Om smitten var lav og vaksinene mer effektive så kanskje. 
En tur på byen er jo omtrent en garanti for å få omikron slik som smitten er nå. 

• Liker 5
  • Opprett ny...