PurpleRain Skrevet 27. januar 2022 #21 Skrevet 27. januar 2022 Yngste har hatt både hamster og marsvin, likte marsvinet best. Det levde lengre og likte å ligge på fanget mens vi så på tv.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #22 Skrevet 27. januar 2022 Hadde hamster som barn, syntes det var spennende de første to ukene, og deretter drit kjedelig, siden den bare var våken på natta. Endte opp med å være foreldrene mine sitt ansvar, og den levde et greit liv helt til katten fikk tatt den etter to års intens jakt. Anonymkode: 4411f...c13
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #23 Skrevet 27. januar 2022 Hamster er et kjedelig dyr. Anonymkode: 3510c...4a5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #24 Skrevet 27. januar 2022 Veldig hyggelig med gullhamster. Masse kos, sosial lite tass som ga mye glede på kveldstid og morgenen. De er jo nattedyr, så litt bråk på natta var det jo. Brukte mye tid på den og den fikk løpe mye fritt. Det medførte en del gnaging, men absolutt verdt det (holdt den selvfølgelig unna ledninger) Anonymkode: 93cb0...f61
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #25 Skrevet 27. januar 2022 Har hatt en hamster. Den gnagde sunt omtrent alle ledningene i huset. Ikke sosial, likte og springe ute men ville helst være for seg selv i huset sitt i buret. Ikke sosial eller kosete. Har i ettertid hatt flere hetterotter. De er mer robuste og mine var veldig kosete av seg, ja de gnagde på ledninger de og. Pleide og springe fritt når jeg var hjemme. Elska og sitte på fanget og bli kost på magen. Hamster blir fort stressa og mange dør før tiden. Men begge lever ikke særlig lenge. Fant hamsteren min død en morgen, da var han 2 år. Han hadde et godt liv. Anonymkode: 8fcc6...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå