Gå til innhold

Personer som er limt fast til partneren sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, ikke misforstå. Jeg synes det er utrolig hyggelig med dobbeldate med min samboer, jeg liker å ha han med på ting. Men jeg synes det er greit å ha sosial omgang utenom samboeren min også.

Synes det er litt irriterende når jeg inviterer en kompis eller venninne med på noe, og så er alltid partneren med. Hvorfor er det sånn?

Anonymkode: d630c...374

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, viktig å kunne ha egne venner også. Jeg elsker min partner, men vil kunne henge med venninna mi uten at han henger med iblant også

Anonymkode: 27f60...3f9

• Liker 1
Skrevet

Egentlig trist når man blir så avhengig av kjæresten sin… 

Anonymkode: d6cf3...5c6

Skrevet

Hvorfor er det sånn? Hva da? At du irriterer deg? 

Jeg tenker det er sunt og godt for et forhold at man kan ha egne interesser, at man prioriterer seg selv og bruker tid på venner. Det er ikke slik at man elsker noen noe mer bare fordi man henger sammen konstant. Om partner blir usikker fordi du ønsker å møte venner alene tenker jeg dere rett og slett ikke er en god match. 

Skrevet

TS,

kan det være en ide å gi beskjed til typen at denne gang har du lyst til å ha tid alene med vennen/venninnen din? 

Mulig det var et hinsides dårlig forslag. 

Anonymkode: f2739...1e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

TS,

kan det være en ide å gi beskjed til typen at denne gang har du lyst til å ha tid alene med vennen/venninnen din? 

Mulig det var et hinsides dårlig forslag. 

Anonymkode: f2739...1e1

Min samboer er selvstendig, jeg tenker mer på at andre alltid skal ha med seg sin make når man skal noe.

Ts 

Skrevet
TurdusMerula skrev (1 time siden):

Hvorfor er det sånn? Hva da? At du irriterer deg? 

Jeg tenker det er sunt og godt for et forhold at man kan ha egne interesser, at man prioriterer seg selv og bruker tid på venner. Det er ikke slik at man elsker noen noe mer bare fordi man henger sammen konstant. Om partner blir usikker fordi du ønsker å møte venner alene tenker jeg dere rett og slett ikke er en god match. 

Mulig det var knotete skrevet, det er enkelte venners partner som alltid skal være med.

Ts.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mulig det var knotete skrevet, det er enkelte venners partner som alltid skal være med.

Ts.

Høres slitsomt ut. Har du snakket med kompis/venn det gjelder? 

Hva med å foreslå at dere finner på noe sammen kun dere to. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...