Gå til innhold

3. trimester, vanlig å bli utslitt av den minste ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kronisk utslitt, skal ikke mer til enn en liten tur på butikken før jeg er utslitt. Er dette vanlig?

Anonymkode: 06c12...28c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det 😂 Er i samme situasjon selv. Blir utslitt av å tenke på en middag vi skal på til helgen..

Anonymkode: 6f8b7...2c7

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper det 😂 Er i samme situasjon selv. Blir utslitt av å tenke på en middag vi skal på til helgen..

Anonymkode: 6f8b7...2c7

Det hørtes faktisk veldig slitsomt ut! 😅

Anonymkode: f5ba2...930

• Liker 1
Skrevet

Det er vanlig 😊 Jeg blir utslitt av alt - å gå på do er et ork, å dusje om morgenen, osv. Vil helst bare ligge i sengen men der både kjedelig og ikke mulig 😂

Anonymkode: b64f5...989

Skrevet

Hvordan klarer dere jobb?😅

Anonymkode: 06c12...28c

Skrevet

Jepp, blir kjempesliten. Hjelper jo ikke at det gjør vondt å gå (bekkenet) + at får kynnere om jeg beveger meg mye + all inaktivitet som igjen gjør at all aktivitet som gjøres føles som "mer". Er sliten og andpusten. 

Prøver å legge inn maks en avtale/aktivitet/ærend på 1 dag og helst minst 1 hviledag mellom hver 😄 Og sender mannen oftere i butikken. Ellers hører jeg på kroppen og hviler masse.

(Klarer ikke helt jobb, er gradert sykemeldt. Men jobber 60% fra hjemmekontor. Fysisk jobb hadde ikke gått for meg, skjønner ikke de som orker og klarer det 😄)

Anonymkode: 723e1...5f9

Skrevet

Jeg føler meg helt kjørt! Klarer jo ingenting om dagen. Har jeg satt på en maskin med klær, har jeg behov for å legge meg på sofaen etterpå. Så må jeg hvile en stund, før jeg klarer utføre neste gjøremål i heimen! Det føles så håpløst, og nå lurer jeg på hvordan de nesten ukene skal gå! 

Anonymkode: eef5c...ad3

Skrevet

Japp det er det, hilsen tre barns mamma.

Anonymkode: 75049...357

Skrevet

Kommer ann på om du har jobb eller flere barn i tillegg til graviditet.

Anonymkode: 92f0d...6df

Skrevet

Jeg dusjer hver andre dag nå fordi jeg ikke orker. Bestiller matlevering hjem. 

Har nok med å fokusere på å få i meg mat hver dag. Får ikke gått noen tur pga bekkenet og speilglatt ute 🙈 36 uker nå 🙈

100 % sykemeldt siden uke 27 pga bekkenet (jobber i helsevesenet og jobben kunne ikke tilrettelegge til mer sittestillende arbeid). 

Anonymkode: f5033...1ad

Skrevet

Vil tro det sikkert er like vanlig som andre veien. Her har jeg mye energi ennå (uke 33) trener, jobber, gjør husarbeid og leker med 2-åring som normalt. Var i god form helt til slutten forrige gang også, så håper det hjelper :) 

Anonymkode: b7847...cc7

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Vil tro det sikkert er like vanlig som andre veien. Her har jeg mye energi ennå (uke 33) trener, jobber, gjør husarbeid og leker med 2-åring som normalt. Var i god form helt til slutten forrige gang også, så håper det hjelper :) 

Anonymkode: b7847...cc7

Så deilig, håper det holder seg slik :) Her hadde jeg masse energi til å gå turer, trene, jobbe, husarbeid, hund og generelt leve som normalt fremt til den uka her (uke 33)…

Over natta har jeg plutselig ikke fått sove (våkner hver eneste time når jeg først sovner rundt kl. 01 og får ikke sove mer etter 05), noe som igjen fører til at kroppen ikke får restituert seg ordentlig, og jeg har følt meg syk og helt tappet for alt av energi de siste dagene. Tror det er mangel på søvn som har gjort det for min del, men en helt grusom følelse. Aldri opplevd lignende før. Håper dette bare er for en periode og at ting går tilbake til normalen fremover! 

Anonymkode: b7530...034

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...