Gå til innhold

Kjenner ham ikke inni meg, hvordan føle ham slik som han føler meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Når jeg koser med kjæresten kjenner jeg ikke varmen fra ham, og det er ganske trist og på en måte urettferdig når han kan føle hele meg inni der. Han kan kjenne meg. Jeg kan "bare" kjenne ham litt. Det kjennes bra mentalt, men jeg ønsker å kjenne ham mer, jeg pleier å komme med mye sammentrekninger, men jeg skulle fortsatt ønske jeg kunne kjenne ham like mye som han kjenner meg.

Jeg var hos gynekolog for en stund siden og hun sa at det blir bedre med årene og at min plage ikke er unormalt ifht min alder (20+).

Så jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få hans følelse, fysisk?  Det virker jo på en måte som at jeg er lam der. Ønsker kun seriøse svar tilbake. 

Anonymkode: 1ec4f...251

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal du kunne kjenne varmen fra han i skjeden din? Skjedeveggene dine er 37 grader, og vant med å være i kontakt med hverandre. Pikken hans har vel en overflatetemperatur på en 30 grader, så om noe kjennes det kaldt å få en pikk i fitta. Den varmes jo fort opp av deg da - så da er det jo ikke noe temperaturforskjell for deg å kjenne.

Du har helt rare forventninger om du forventer å kjenne varme.

Anonymkode: bfa5f...2b1

• Liker 4
Skrevet

Dump han og velg en mann med større penis.

Anonymkode: 5887a...7a5

Gjest Warrior
Skrevet

Det er vel ikke noe du kan gjøre? Kvinner er forskjellig. Noen kjenner mer enn andre. Nyt hverandre og ikke vær så opptatt av at du må kjenne han inni deg er mitt råd :) 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dump han og velg en mann med større penis.

Anonymkode: 5887a...7a5

Det har da ingenting med størrelse å gjøre. 

Skrevet

Det med varme vet jeg ikke helt, altså.

Men en penis har jo avsindig mye mer følsomhet på sin overflate enn vaginaveggene, så en kvinne kan vel ikke forvente å føle hans penis inni seg like mye/godt som mannen føler hennes vagina jevnt over. Rart hvis ikke gynekologen sa noe om dette, syns jeg.

Men i en annen tråd her var det ei som nylig beskrev følelsen av å bli penetrert som noe helt fantastisk, så det varierer sikkert veldig, som så mye annet.

Som mann må man jo bare undres over hvordan det ene og det andre føles for kvinnen også, selvfølgelig.

Anonymkode: ec0d2...be2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan skal du kunne kjenne varmen fra han i skjeden din? Skjedeveggene dine er 37 grader, og vant med å være i kontakt med hverandre. Pikken hans har vel en overflatetemperatur på en 30 grader, så om noe kjennes det kaldt å få en pikk i fitta. Den varmes jo fort opp av deg da - så da er det jo ikke noe temperaturforskjell for deg å kjenne.

Du har helt rare forventninger om du forventer å kjenne varme.

Anonymkode: bfa5f...2b1

Se her TS...  her har du en bruker(👏) som har mye bedre forklaring på varmen, enn den der ubrukelige gynekologen din..

Så nå vet du også hvorfor noen menn sier "Åååhh herrefred, så deilig du er" når de lurer den inn.. den temperatur forskjellen er bare så himmelskt deilig. 

Men følingen av å kjenne han inni deg, dempes jo litt av dine slimhinner og lystdråper... men også av for lite blodsirkulasjon av vevet til den indre klitten din. Knipeøvelser skal visst gjøre underverker på bedre følelse.

• Liker 1
Skrevet

Bruk en penismansjett, det beste er en knudrete eller med riller eller totter på, for da kjennes penetreringen veldig godt. 

Anonymkode: 9fad7...8e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bruk en penismansjett, det beste er en knudrete eller med riller eller totter på, for da kjennes penetreringen veldig godt. 

Anonymkode: 9fad7...8e1

Hun etterlyste varme, og du foreslår kald lateks. Eeeh, nei….

Anonymkode: 7ba4b...7ff

Skrevet

Jeg vil heller nyte det å være kvinne enn å prøve å få hans opplevelse. 😉

Som kvinne, kan jeg kjenne at han holder rundt meg med en varm og ivrig kropp, jeg kan klemme ham inntil meg, kysse, legge merke til de små berøringene, klemme pc-musklene mine rundt ham, vippe bekkenet mitt i takt med støtene, kjenne på hver følelse og virkelige nyte. Bare for å nevne noe.

Jeg kan faktisk nyte på måter en mann aldri har mulighet til. Jeg har nerver på steder han ikke en gang har. Og jeg kan klemme rundt ham - men han kan ikke klemme rundt meg.

Det er godt å være kvinne også. 💜

• Liker 2
Skrevet

Dypp kuken hannes i 45 graders vann en halvtime før penetrering, eller eventuelt kjøp en hylse med innebygd varmekabler der du kan justere til ønsket temperatur.

Anonymkode: a949d...6e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...