AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Hei jeg lurer på en ting. Holdt på å sende meldinger med noen, og det er jobbrelatert så litt viktig. Jeg fikk først en melding som jeg svarte på. Etter det fikk jeg ingen notifications, men når jeg gikk inn på meldingene så var det en melding jeg ikke hadde sett! Jeg svarte på denne meldingen, men da la denne meldingen seg OVER den jeg hadde fått, så sendte en kort til i tilfellet han kanskje ikke fikk notifications på den 🤔 men det samme skjedde med den meldingen. Jeg restarte telefonen, og etter det så har en meldingen vært borte, og nå står bare den første meldigen jeg fikk der, pluss at jeg har svart 3 ganger! 😅 Hva har skjedd her?? Det var tilbud om en jobb liksom, så litt viktig! Men går det an å trekke tilbake meldinger? Vi begge hadde blå iphone bobler. Anonymkode: 2d610...590
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Seriøst, noen som veit? Jeg veit at jeg så meldingen, men det var veldig merkelig. Anonymkode: 2d610...590
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå