AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Del Skrevet 26. januar 2022 Mye snakk om benkpress her. Men hva slags øvelser kjører dere damer på skuldre? Pleier selv å variere mellom militærpress med stang, sittende slulderpress med manualer og enarms pushpress (alternerer). Ligger på ca 30kg i arbvekt på militærpressen, noe jeg er brukbart fornøyd med. Anonymkode: b0c03...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 26. januar 2022 #2 Del Skrevet 26. januar 2022 Militærpress eller arnold press. Dårlig progresjon, ligger på 20 kg etter snart ett år... Klarer 27 kg hvis jeg må, men prøver nå å jobbe med flere repetisjoner på lavere vekt i håp om progresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Del Skrevet 26. januar 2022 Albbas skrev (10 minutter siden): Militærpress eller arnold press. Dårlig progresjon, ligger på 20 kg etter snart ett år... Klarer 27 kg hvis jeg må, men prøver nå å jobbe med flere repetisjoner på lavere vekt i håp om progresjon. Mener du her med stang, dvs at du løfter stangen uten vekter over hodet, eller mener du 20kg pr arm? Kjører selv med manualer, ligger da på ca 15-20kg pr manual (pr arm), avhengig av dagsform. En stund siden jeg kjørte militærpress. Føler jeg får mer frihet i bevegelsen med manulaer. Anonymkode: 41cf5...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 26. januar 2022 #4 Del Skrevet 26. januar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Mener du her med stang, dvs at du løfter stangen uten vekter over hodet, eller mener du 20kg pr arm? Kjører selv med manualer, ligger da på ca 15-20kg pr manual (pr arm), avhengig av dagsform. En stund siden jeg kjørte militærpress. Føler jeg får mer frihet i bevegelsen med manulaer. Anonymkode: 41cf5...930 Løfter kun stangen. 12.5 kg pr arm hvis jeg kjører Arnold press. Dårlig progresjon som sagt... 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Del Skrevet 30. januar 2022 ... Anonymkode: e8957...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea97 Skrevet 30. januar 2022 #6 Del Skrevet 30. januar 2022 Hei, jeg er 25 år og student. Jeg pleier å trene militærpress. Da jeg begynte for ca 1 år siden tok jeg stangen x 10. Nå klarer jeg 40kg x 5. Jeg pleier å gjøre det sittende, vet ikke om det er lettere eller vanskeligere, men føler jeg kan jukse litt mer hvis jeg står. Jeg trener hjemme, ikke på senter. Gikk til innkjøp av stativ, stang og vektskiver under nedstengningen. jeg kjøpte også et sett med manualer, så jeg burde klare meg fint en stund :-). Sjelden jeg kjører skulderpress med manualer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå