AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 hei Det er en jobbannonse på finn.no hvor det står: Vi tilbyr Dekt flyreise og bolig Hva betyr det? at man ikke trenger å betale for leie fordi jobben betaler for det?? Anonymkode: fde03...2da
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 Siden det står flyreise antar jeg det er en jobb man må reise til, er det feks perioder man jobber der så antar jeg det betyr at de dekker reise til stedet der jobben er + at de enten dekker husleie eller tilbyr deg en bolig når du er der på jobb. Det kan feks være at de har leiligheter tilknyttet arbeidsstedet. Det trenger ikke bety at de dekker husleia di der du bor til vanlig men det er ikke mulig å vite med så lite info Anonymkode: fb066...6ea 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 Tipper der er en annonse retter til arbeidsinnvandrere? Vi hadde også sånne annonser ute før hvor man søkte fks polske arbeidere til malerjobb. Kvarterte dem inn på brakkerigger. Anonymkode: 8f620...bfd
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 Jeg jobber ett slikt sted hvor vi dekker bolig. Dette innen olje/gass. Bolig kan betyr alt fra hotell, til en lugar på ett overnattingskip. Så, ikke forvent deg luksus. Noen få steder/personer får man dekkes leilighet/hybel, men jeg har tilgode å se at disse blir annonsert slik på finn, da det gjerne er ledende stillinger hvor slikt vil fremkomme i en av mange runder med intervjuer. Anonymkode: 080b5...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå