Gjest Skauta Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Her kan dere vakre kvinner sende personlige meldinger til Skauta Men pass på språket deres, ellers får dere heller sende meg en erotisk PM Alle skal få og av Skauta Nå skal jeg straks legge meg i min myke seng med tanken på dere vakre Kvinneguidendamer dansende rundt i mitt hode Og så håper jeg dere vil drømme om Skauta dere single damer såvell som dere som trenger litt italiensk krydder i deres nåværende forhold :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: til dere alle!
Donnie Darko Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 Regner med at de fleste har fått med seg at dette er en køddeprofil nå..
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #3 Skrevet 21. oktober 2005 Regner med at de fleste har fått med seg at dette er en køddeprofil nå.. ← Hva?
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 Regner med at de fleste har fått med seg at dette er en køddeprofil nå.. ← ja, men det er så deilig at han har den profilen - får meg alltid til å smile, samma hvor mye graut jeg har i hue...
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #5 Skrevet 24. oktober 2005 Skauta er trynepen så han har lov å være kødd eller ekte ;D
Gjest Skauta Skrevet 25. oktober 2005 #6 Skrevet 25. oktober 2005 Regner med at de fleste har fått med seg at dette er en køddeprofil nå.. ← Hvem er du til å dømme over meg? Er du kanskje mer ekte enn jeg er? Er ikke jeg også et menneske av kjøtt og blod, med hjerte og tenkende hjerne og lem? Jeg er bare snill og grei og ønsker alle det beste og prøver å spre glede til de vakre kg-kvinnene. Prøv ei å jage meg bort med dine slemme ord, jeg blir såret
Gjest Geir Skrevet 25. oktober 2005 #7 Skrevet 25. oktober 2005 Eg synast no synd i han Skaudå eg! Koffor må dokke vere so eklå me an=
Gjest Embla s Skrevet 26. oktober 2005 #8 Skrevet 26. oktober 2005 Regner med at de fleste har fått med seg at dette er en køddeprofil nå.. ← Nei, nei Donnie! Ett eller annet sted vandrer Skauta rundt og er akkurat slik han beskriver seg her. Det er jeg bombesikker på
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 26. oktober 2005 #9 Skrevet 26. oktober 2005 Eg synast no synd i han Skaudå eg! Koffor må dokke vere so eklå me an= ← Og du var mannen bak Skauta-profilen eller..?
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #15 Skrevet 24. juli 2006 Her kan dere vakre kvinner sende personlige meldinger til Skauta Men pass på språket deres, ellers får dere heller sende meg en erotisk PM Alle skal få og av Skauta Nå skal jeg straks legge meg i min myke seng med tanken på dere vakre Kvinneguidendamer dansende rundt i mitt hode Og så håper jeg dere vil drømme om Skauta dere single damer såvell som dere som trenger litt italiensk krydder i deres nåværende forhold :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: til dere alle! ← Håper du får sove godt da, Skauta! Vi tenker på deg!
Leo Skrevet 24. juli 2006 #16 Skrevet 24. juli 2006 Håper du får sove godt da, Skauta! Vi tenker på deg! ← Nei, vi gjør ikke det og du får svare for deg selv Towelie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå