Litterly Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Norge er vel innblandet dersom det blir krig mellom Russland og Ukraina? Hvordan vil en eventuell krig se ut for oss som bor i Norge dersom det blir krig? Bomber, jegefly og tanks i Oslo og andre byene i Norge? Eller hvordan blir det? Hvordan ser du for deg livet? Kan vi sende barna på skolen og bhg for eksempel? Kan vi leve som normalt hvis det blir krig liksom?
Gjest Peanut Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Norge har jo vært innblandet i Kosovokrigen, krigen i Afghanistan og krigen i Libya. Merket du spesielt mye til det her i Norge?
Litterly Skrevet 26. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2022 Peanut skrev (Akkurat nå): Norge har jo vært innblandet i Kosovokrigen, krigen i Afghanistan og krigen i Libya. Merket du spesielt mye til det her i Norge? Nei, egentlig ikke. Har liksom ikke brydd meg så mye om sånne ting. Helt til nå. Da Russland virker truende.
Stoltskeiv Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 (endret) Norge har vært innblandet i mange kriger. Vi kommer ikke til å merke så mye. Vi vil mest sannsynlig merke det på økonomien. Jeg var mer nervøs da Trump meldte seg ut av atomavtalen med Iran. Endret 26. januar 2022 av Traktorlesba96 2
Joni123 Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 Vi merker det hvis det blir storkrig. Det er jo det de er redd for. Hvis amerikanerne bruker Norge som base siden vi er med i NATO og er nærme Russland. Jeg er like redd for amierkanern som russerne. Men det er mange ledd som skal gå galt før vi kommer dit. Jeg skjønner situasjonen for oss i Europa er kritisk, men gidder ikke ta sorgene på forskudd. 1
Litterly Skrevet 26. januar 2022 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2022 Men hvordan ser dere for dere at en krig vil påvirke Norge? At vi må gjemme oss i kjelleren og vente på bombefly?
Balian d'Ibelin Skrevet 26. januar 2022 #7 Skrevet 26. januar 2022 Den dagen Russland samler 100.000 soldater og våpen 1 km fra den norske grense, er den dag jeg fryktet russisk invasjon av Norge, 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå