AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Facebook, instagram og snapchat. Ikke kg, for det vet ingen at jeg er bruker her. Han sier han stoler på meg, men ikke andre menn. Jeg måtte gi han facebook passordet mitt siden jeg orket ikke dårlig stemning. Har ingenting å skjule uansett. Men har noen noen bra tips til hvordan jeg kan få hans passord også? Jeg synes det er urettferdig at det ikke er gjensidig det med passord. Anonymkode: 7cb39...ce3
Populært innlegg Hedda-78 Skrevet 26. januar 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 26. januar 2022 Du får argumentere med samme mynt. At du stoler på han, men ikke andre kvinner. Dette hadde jeg aldri gått med på. Stå opp for deg selv, ikke la deg herse med! 39 1 10
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Og du finner deg i dette? Seriøst? Jeg ville dumpet han på null komma niks. Anonymkode: 27269...a1f 35 2 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 Du gir ikke ut passordet ditt til han! Hvor lenge har dere vært kjærester/samboere? Jeg har oversikt over et par passord til mannen min, men det er etter 12 års ekteskap. De første 5-6 åra var det aldri snakk om noe slik. nei, red alert, abort mission! Stikk før det blir værre! Anonymkode: bc4bb...478 14 1 1
absinthia Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 Høres ut som en type det følger en hel del trøbbel med. Si det samme til ham og nekt å gi ham ditt om ikke du får hans. Jeg tror at du kommer til å overskride grensene dine mange ganger med denne mannen, om du ikke takler å ta litt dårlig stemning. Jeg hadde tatt som et tegn på at jeg burde la ham seile sin egen sjø, men han har forhåpentligvis noen sider som veier opp for dette tullet. Forsøker han seg på slik kontroll på andre områder også? - Isåfall: Løp! 11 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #7 Skrevet 26. januar 2022 Dette er kontrollerende og det er tvilsomt at han vil stoppe der. Snart vil han kanskje ha tilgang til kontoene dine også. Pass deg! Tenk deg veldig godt om nå. Anonymkode: 89d2e...892 10 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #8 Skrevet 26. januar 2022 Bytt passord! Ikkje gi dei nye til han. Høyres veldig kontrollerande ut... Sikker på at han er av "den gode" sorten? Anonymkode: 3027c...e15 15 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #9 Skrevet 26. januar 2022 Om du ikke får passordene hans, ville jeg byttet passord på mine kontoer. Om han da reagerer, ville jeg konfrontert han med hvorfor. ikke greit. Jeg og mannen har vært sammen over 20 år, men deler ikke passord. Anonymkode: f8d4a...331 17
Pippi Lotta Skrevet 26. januar 2022 #10 Skrevet 26. januar 2022 Det høres veldig usunt ut! Lag nye passord slik at han ikke kommer in. Blir det så dårlig stemning av det må du slå opp. Hvorfor er det greit at han kontrollerer deg men ikke omvendt? Hovedproblemet er ikke at han har kontroll på fagboken din, men at han allerede har bryt grenser med og kreve dette. Han kommer sannsynligvis til å bli være med tiden. Takler han ikke at du krever rettferdighet så sparer du deg selv for mye problemer med å gå! 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #11 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Facebook, instagram og snapchat. Ikke kg, for det vet ingen at jeg er bruker her. Han sier han stoler på meg, men ikke andre menn. Jeg måtte gi han facebook passordet mitt siden jeg orket ikke dårlig stemning. Har ingenting å skjule uansett. Men har noen noen bra tips til hvordan jeg kan få hans passord også? Jeg synes det er urettferdig at det ikke er gjensidig det med passord. Anonymkode: 7cb39...ce3 For en syk mann,han der krever kontroll....kom deg vekk før det blir verre. Anonymkode: c1371...2cb 7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #12 Skrevet 26. januar 2022 Hvis du ikke orker dårlig stemning så kommer han til å bruke dårlig stemning for alt det er verdt i fremtida. Ta den krangelen. Anonymkode: 7ee5c...db5 20
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #13 Skrevet 26. januar 2022 Dette er en kontrollerende og kvinneundertrykkende mann. Bytt passord og kom deg unna ham. Anonymkode: d2b8a...3bd 9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #14 Skrevet 26. januar 2022 Hva enkelte kvinner finner seg i… Anonymkode: 3e830...7a5 12
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #15 Skrevet 26. januar 2022 du bytter passordene med en gang, han har absolutt ingen rett eller krav på det. Du må ikke finne deg i noe sånt. En sånn mann hadde jeg aldri ville vært involvert med. Anonymkode: c37c3...c80 8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #16 Skrevet 26. januar 2022 Hvor gammel er du? er du veldig ung, så litt til råd fra de som har vært ute en vinternatt før. Dette lyser trøbbel. Og du vet sikkert selv at du fortjener bedre Anonymkode: c37c3...c80 10 1
Gjest Blondie65 Skrevet 26. januar 2022 #17 Skrevet 26. januar 2022 Nei, TS, bare nei. 1: Ingen har krav på disse passordene, uansett grunn. 2: Ingen bør kreve en standard for seg selv og en helt annen av andre Denne mannen bør du revurdere forholdet til øyeblikkelig. Bare det at han sier at han stoler på deg men ikke andre menn bør få deg til å bli drit redd. Det neste er at du ikke får gå på bursdagsfeiringen til venninnen din fordi det finnes andre menn der - og så videre. Bare si nei!
Gjest Pyari Skrevet 26. januar 2022 #18 Skrevet 26. januar 2022 Jeg og mannen min deler passord og har gjort det i 4 år nå. vi gjorde fra starten av forholdet. Ikke noe problem i det? si jeg ønsker din også for jeg stoler ikke på andre kvinner.
Gjest Pyari Skrevet 26. januar 2022 #19 Skrevet 26. januar 2022 Vi har passord på hele iPhone med finger. + sosiale medier. før vi bodde sammen logga jeg inn osv. nå sjekker jeg bare fra tlf hans.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #20 Skrevet 26. januar 2022 Du bytter alle passord, logger deg ut alle steder du er innlogga. Også dropper du å la deg manipulere av ‘dårlig stemning’. Han får bli så sur som han bare vil. Du kan ikke gi deg på dette. Så får du vurdere utfra reaksjonen hans om dette er et forhold du ønsker å være i. Dessuten - forbausende ofte er det den som ‘ikke stoler på’ som selv har svin på skogen. Anonymkode: 0bbe8...4d7 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå