AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Spesielt egentlig, føler dette er noe alle gjør/kan 😂 alle vennene mine synes dette er spesielt, aldri gjort det før, fler? Anonymkode: f7d33...b87 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Du har aldri rapt? Jeg kan ikke gjøre det på kommando, men kommer det luft så kommer det luft. Du promper kanskje mer enn andre?🤭 Anonymkode: c0b31...18b
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Jeg kan heller ikke rape. 😂 Men det er ikke sånn at jeg aldri har greid det i løpet av livet. Drikker jeg mye brus på kort tid kommer det selvfølgelig luft opp en gang iblant, men det er det eneste - og det høres aldri ut som en rap. Sjeldent jeg drikker store mengder brus på en gang også, så. 🤷♀️ Men istedenfor raping er jeg "plaget" med masse rare lyder fra halsen innimellom, haha. Det piper og kvekker og styrer verre. 😆 Anonymkode: 0ccb8...de3 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg kan heller ikke rape. 😂 Men det er ikke sånn at jeg aldri har greid det i løpet av livet. Drikker jeg mye brus på kort tid kommer det selvfølgelig luft opp en gang iblant, men det er det eneste - og det høres aldri ut som en rap. Sjeldent jeg drikker store mengder brus på en gang også, så. 🤷♀️ Men istedenfor raping er jeg "plaget" med masse rare lyder fra halsen innimellom, haha. Det piper og kvekker og styrer verre. 😆 Anonymkode: 0ccb8...de3 Ja samme her, rare lyder 😂 Anonymkode: f7d33...b87 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Du har aldri rapt? Jeg kan ikke gjøre det på kommando, men kommer det luft så kommer det luft. Du promper kanskje mer enn andre?🤭 Anonymkode: c0b31...18b Gjør ikke heller det, men lufta siver gjennom halsen, og blir lave rare lyder istedenfor Anonymkode: f7d33...b87
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 Samme her! Raper sjeldent, men det kommer en slags lang hikkelyd istedenfor.. Har også andre plager som refluks, har dere det? Anonymkode: fd306...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #7 Skrevet 26. januar 2022 Kjenner ei som sier at hun ikke kan/klarer det. Men det er bullshit! Har hørt hu tape mange ganger. Anonymkode: 52d14...e6d 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #8 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja samme her, rare lyder 😂 Anonymkode: f7d33...b87 Litt sånn uling og "knitring" fra langt baki halsen da? Sånn det er hos meg. 😂 Samboer ler av meg stadig vekk når disse lydene slår til 🤷♀️ Anonymkode: 0ccb8...de3
Ullvott Skrevet 26. januar 2022 #9 Skrevet 26. januar 2022 Jeg raper heller ikke. Det kan komme luft, men ikke rapelyd. Jeg har ikke refluks, men derimot har jeg emetofobi (frykt for oppkast og kvalme), så det er muligens derfor.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #10 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samme her! Raper sjeldent, men det kommer en slags lang hikkelyd istedenfor.. Har også andre plager som refluks, har dere det? Anonymkode: fd306...e8f Ingen refluks her. Det høres kjipt ut 🤔 Anonymkode: 0ccb8...de3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #11 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samme her! Raper sjeldent, men det kommer en slags lang hikkelyd istedenfor.. Har også andre plager som refluks, har dere det? Anonymkode: fd306...e8f Har akkurat samme problem. Jeg klarte aldri å rape før refluksen brøt ut skikkelig og ble et problem. Det dannet seg bare masse luft i halsen/spiserøret. Men etter at refluksen brøt skikkelig ut så har jeg klart å rape, men aldri på kommando. Når refluksen er aggressiv kan jeg slite med å puste ordentlig også. Anonymkode: 92bdb...b79
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #12 Skrevet 26. januar 2022 Venninna mi sier hu også ikke har evne til å rape, men jeg har hørt hu rape. Haha. Jeg derimot raper, ekstremt mye og høyt. Kunne slått ut hvilken som helst mann i en rape-konkurranse. 😄 Anonymkode: dada5...f8c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #13 Skrevet 26. januar 2022 Samme her! Det er noe problematisk for jeg kan ikke drikke kullsyreholdige drinker uten å bli skikkelig oppblåst og få vondt i brystet. Den ubehagelige følelsen forsvinner ikke før jeg har sovet det av meg (og mest sannsynligvis prompet masse i søvne) Altså for all del jeg har sikkert rapet da jeg var baby og lydene før man kaster opp kan vel regnes som en form for raping, men ellers skjer det aldri og jeg får det heller ikke til Anonymkode: ef33a...550 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #14 Skrevet 26. januar 2022 Jeg klarte det aldri før, men så ble jeg gravid, og plutselig klarte jeg det! Isteden for å rape, så var d liksom en murring langt nede i halsen som aldri klarte å komme opp og ut. Anonymkode: d85e2...7eb
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #16 Skrevet 26. januar 2022 Jeg har heller aldri rapt. Ikke som baby, ikke som voksen. Aner ikke hvorfor og det hadde virkelig vært en stor fordel å kunne få ut noe luft uten å måtte frakte det hele veien gjennom fordøyelsessystemet... Anonymkode: aaf6f...f69 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #17 Skrevet 26. januar 2022 Født uten rapeevne? Hmm... høres rart ut. Anonymkode: 2629e...2fe
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #18 Skrevet 26. januar 2022 Jeg raper heller ikke. Aldri kjent behov for å gjøre det? Ikke hatt problemer. Har også litt luft i magen. Kanskje det er årsaken? Anonymkode: a2bf4...a34
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #19 Skrevet 26. januar 2022 Jeg kan heller ikke det, har en håndfull ganger gjort det med et uhell eneste. Aner ikke om jeg gjorde det som baby. Ingen problemer med kullsyreholdig drikke da. Så mulig jeg promper mer enn de som raper Anonymkode: 104fc...461
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #20 Skrevet 14. november 2022 Dette er en medisinsk tilstand kalt R-CDE og kan behandles med botoxinjeksjon i svelget. Har slitt med dette hele livet og fant i dag ut at det kan behandles, så tenkte å spre det videre til de som plages med det. https://almostadoctor.co.uk/encyclopedia/retrograde-cricopharyngeus-dysfunction-r-cpd/amp https://svas.com.au/r-cpd/ Anonymkode: 9feae...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå