Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går tok det seg opp en del med nedpress og murringer, hadde flere tak på kvelden som opplevdes annerledes enn før og var rett på grensa mellom ubehagelig og vondt. I natt hadde jeg noen som var over på vondt-siden, og nå våknet jeg med rosa utflod. Slimproppen gikk for rett over en uke siden. 40+1 i dag. Det kan vel ikke være så lenge igjen nå? 🙁

Anonymkode: 6b4e3...bec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du burde kontakte jordmoren du har gått til kontroll hos, og få henne til å sjekke deg? Kan hende du har fått åpning.

Anonymkode: a6ac6...c1a

Skrevet

Spør om du kan få modningsakupunktur. Det satte ting i gang her! Fødte dagen etter. Virker som det er ting som skjer hos deg, lykke til! 

Anonymkode: 04df5...ece

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du burde kontakte jordmoren du har gått til kontroll hos, og få henne til å sjekke deg? Kan hende du har fått åpning.

Anonymkode: a6ac6...c1a

Skal dit i morgen, så kan høre da.

Anonymkode: 6b4e3...bec

Skrevet

Vannet og slimproppen gikk fire dager etter at jeg fikk rosa tyntflytende utflod. Mistenkte at det var fostervannslekkasje og ikke utflod akkurat. Men absolutt et tegn på nærstående fødsel tenker jeg 😁

Anonymkode: 8fc88...0d1

Skrevet

Første gang startet fødselen noen timer senere da jeg våknet med rosa utflod en morgen. Andre gang hadde jeg det flere ganger, men også den dagen fødselen startet. Lykke til :) 

Anonymkode: 945df...89b

Skrevet

Høres ut som starten på min fødsel. Da jeg fikk rosa utflod tok det 5 timer til baby var ute. 
lykke til😊

Anonymkode: 95ede...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...