Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bruker kazaa endel... og plutselig en dag kom det opp en grå rute (jeg skjønte ingenting, jeg bruker det jo ikke som et chatte prog. viste ikke det var noe sånt engang) så var det en person som skrev noe til meg, å jeg svarte vanlig, hun/han gav et kompliment om nicket mitt eller noe..så jeg sa vel takk.. skjønte ikke så mye. men denne personen fortsatte, og kommer inn og skriver disse meldingene stadig vekk, selvom jeg ikke svarer. kan jeg blokkere denne personene eller helst blokkere for sånn meldinger i det hele tatt.. for jeg har ikke bruk for folk som kommer inn og sier noe til meg. eller må jeg bytte nick? eller hva må jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal gå an å hake av for at du ikke ønsker å motta meldinger fra andre brukere. Lenge, lenge siden jeg brukte Kazaa nå, men se om du ikke finner noe slikt under innstillinger.

For øvrig så er ikke Kazaa det beste fildelingsprogrammet å bruke, men det har du sikkert hørt før. Det viktigste er jo at du er fornøyd, men vær obs på at der er en god del ødelagte filer, samt at selve programmet som oftest er stappfullt av spyware.

Skrevet

men jeg finner ikke ut av noe..:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...