Gå til innhold

Noen som har opplevd noe skummelt i det siste? Hadde en skummel opplevelse på butikken igår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på butikken å handlet inn for uka ganske sent, har blitt sånn i desse tider. Jeg går rundt med vogna og plukker med meg det jeg skal ha i det jeg oppdager at en mann stirrer på meg. Han stod ved fruktdisken, så litt ned og så rett bort på meg opptil flere ganger. Røska med meg det jeg skulle ha og gikk bort til avdelingen med hygiene artikler og da ser jeg han stå bak ei hylle og lener hodet frem og setter blikket lenge i meg.

Jeg småløp bort til bilen når jeg kom ut for å si det sånn, veldig ekkelt. 

Anonymkode: 960fc...739

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Var på butikken å handlet inn for uka ganske sent, har blitt sånn i desse tider. Jeg går rundt med vogna og plukker med meg det jeg skal ha i det jeg oppdager at en mann stirrer på meg. Han stod ved fruktdisken, så litt ned og så rett bort på meg opptil flere ganger. Røska med meg det jeg skulle ha og gikk bort til avdelingen med hygiene artikler og da ser jeg han stå bak ei hylle og lener hodet frem og setter blikket lenge i meg.

usj. Kom deg videre. 🤮
Du vil ikke ha noe kunnskap om slike  

Anonymkode: aca46...f3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

usj. Kom deg videre. 🤮
Du vil ikke ha noe kunnskap om slike  

Anonymkode: aca46...f3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kanskje han bare syns du var…litt fin?🙈

Anonymkode: 2111c...2f7

Skrevet

Sikker på at det ikke var han her?

Anonymkode: ea47c...e9c

Skrevet

Oh shit, er det farlig og se på damer i butikken også nå?

Anonymkode: b1e0a...49b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oh shit, er det farlig og se på damer i butikken også nå?

Anonymkode: b1e0a...49b

Nei, men det var sånn ekkel stirring og lange blikk🤷‍♀️ Han fulgte på en måte litt etter meg gjennom hele butikken..

• Liker 2
Skrevet

Syns kanskje du legger litt mye i det. Har opplevd det du forteller om et par ganger. 

Verst var det da jeg gikk hjem med barnevogn med 2 barn i. Oppdaget at en mann fulgte etter meg, jeg snakket tempo, han det samme osv. Rett før jeg var hjemme stoppet jeg og "knyttet skolisser ". Da måtte han gå forbi. Låste meg inn i inngangen der jeg bodde, idet jeg snur meg for å lukke døra står han der og prøver å bryte opp døra.. Takk Gud  for smekklås. 

Anonymkode: 2c765...d37

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Syns kanskje du legger litt mye i det. Har opplevd det du forteller om et par ganger. 

Verst var det da jeg gikk hjem med barnevogn med 2 barn i. Oppdaget at en mann fulgte etter meg, jeg snakket tempo, han det samme osv. Rett før jeg var hjemme stoppet jeg og "knyttet skolisser ". Da måtte han gå forbi. Låste meg inn i inngangen der jeg bodde, idet jeg snur meg for å lukke døra står han der og prøver å bryte opp døra.. Takk Gud  for smekklås. 

Fy fader! Hva følte du da? Anmeldte du? Hva skjedde videre. Syk fyr

Anonymkode: 869af...6b2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hjelpes! 😳 håper du ringte politiet

Skrevet

Var i utlandet, der ting funker litt annerledes. Så ringte min mann, som kom og tok seg av det, for å si det sånn. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...