Gå til innhold

Han liker å plage dyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som jeg har oppmerksomheten din, kan jeg si at jeg ikke kjenner noen dyremishandlere. Men jeg vil gi en varm applaus til alle dere som kommer med gode råd og tips til rådville trådstarter her inne. Det finnes gode mennesker blant alle trollene her, takk og pris. Til trollene som alltid er her for å være ekle mot andre, alltid svare spydig, anklage ts for å være problemet i saken samme hva slags dilemma ts har, anklage usikre nybakte mødre for omsorgssvikt når de spør om helt uskyldige ting (tror aldri jeg har lest en tråd om spedbarn uten minst én slik anklage. Lurer på om det er samme drittkjerringa som skriver det hver gang 🙄). De som retter på andres skrivefeil fordi de selv går tom for gode og saklige argumenter, de som gjør alt i sin makt for å misforstå det ts skriver, for så å komme med et ultrateit svar. Til de geiteskallene dette gjelder: Dere suger. Jeg er forberedt på det klassiske kg-hatet når jeg skriver dette, og kommer ikke til å lese eventuelle svar. Altså herreguri. Hvorfor kan ikke folk legge godviljen til og bare være greie med hverandre? Jeg kan aldri tro at dere ville svart sånn ansikt til ansikt med en venninne. Så hvorfor svare slik her??
Takk for meg, rævhøl.

Anonymkode: 79d8b...3b1

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Preach. Helt enig, enkelte folk her inne er noen hespetrær.

Anonymkode: 6cbed...5ba

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Når mange damer samles sammen og de kan være anonyme med kommentarene sine så skjer dette.

Anonymkode: baac1...1fb

Skrevet

Ser poenget ditt og er i stor grad enig i poenget ditt. Men måten du gjør det på gjør at du taper respekten hos meg.

Å stå opp mot urett ved å bruke de samme tarvelige virkemidlene som ‘mobberne’, gjør jo at du ikke er bedre selv. Du bruker spydighet, sarkasme og stygge personangrep. Ikke minst fremstilles hele innlegget på samme måte som et trolleinnlegg ved at du bruker overskriften utelukkende for å få oppmerksomhet for så å skrive noe helt annet. Det er faktisk regelbrudd. 

Så før du angriper andres regelbrudd og personangrep i kg bør du nesten starte med deg selv.

Anonymkode: 794f8...542

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser poenget ditt og er i stor grad enig i poenget ditt. Men måten du gjør det på gjør at du taper respekten hos meg.

Å stå opp mot urett ved å bruke de samme tarvelige virkemidlene som ‘mobberne’, gjør jo at du ikke er bedre selv. Du bruker spydighet, sarkasme og stygge personangrep. Ikke minst fremstilles hele innlegget på samme måte som et trolleinnlegg ved at du bruker overskriften utelukkende for å få oppmerksomhet for så å skrive noe helt annet. Det er faktisk regelbrudd. 

Så før du angriper andres regelbrudd og personangrep i kg bør du nesten starte med deg selv.

Å der kom det..

Anonymkode: d690a...5fc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er forskjell på å kalle en drittkjærring en drittkjærring, enn å kalle et uskyldig menneske i en sårbar situasjon en drittkjærring. At man sier at mobbere suger er også greit og sidestilles ikke med mobbing. Tråden til ts er jo heller ikke personangrep, det er et generelt angrep. 

Anonymkode: 2c03d...b44

Skrevet

Hva i alle dager har innlegget ditt med overskriften å gjøre?

Anonymkode: d44c3...f18

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er det som er hele poenget. Å gi mobberne en smak av deres egen medisin 😉 

Anonymkode: 79d8b...3b1

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Rhodiola, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...