AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Eller "Ghostrider"-videoen, eller andre lignende videoer. 😨 Anonymkode: 05aaf...5e0
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Det er relativt trygt å reise til Mexico spesielt hvis du bor på resort. Kartellene kriger mot hverandre ikke mot turister. Turister er en del av inntektkilden deres. Anonymkode: 8996b...59a 2
Gjest Cisne Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Hva snakker du om? Link til videoene? For å si det sånn, de dumper lik ukentlig i sjøen ved nattestid med helikopter. Som turist, bør du ikke benytte deg av taxier du ikke vet hvem er f eks. Være forsiktig og bruke sunn fornuft.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 Spørs jo helt hvor i mexico du skal? Har reist mye i mexico med bil, og vært der tilsammen ett år ca. Jeg har aldri følt meg utrygg, men det er klart at du må ta visse forhåndsregler, det må man uansett når man er i et nytt land:)) anbefaler å dra. Et land med mye historie, arkeologiske områder, rik kultur og god mat. Og for det meste veldig hyggelige mennesker☺️ Anonymkode: e75ce...d50 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 Om du vil skremme deg ennå mer fra å dra til Mexico, se Sicario. Mexico har også 10 kvinner og barn som blir drept hver dag. Men ja det er nok trygt , bare gjør research om hvor det er trygt, og hvor det ikke er det. Anonymkode: 89c7f...637
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du vil skremme deg ennå mer fra å dra til Mexico, se Sicario. Mexico har også 10 kvinner og barn som blir drept hver dag. Men ja det er nok trygt , bare gjør research om hvor det er trygt, og hvor det ikke er det. Anonymkode: 89c7f...637 eller se alle de brutale hevn videoene som kartellene laster opp på nette. typ en av de som ts nevner. Anonymkode: 8996b...59a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #7 Skrevet 26. januar 2022 Italia har også mafia og karteller. Tør dere dra dit?🧐 Anonymkode: e75ce...d50 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #8 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er relativt trygt å reise til Mexico spesielt hvis du bor på resort. Kartellene kriger mot hverandre ikke mot turister. Turister er en del av inntektkilden deres. Anonymkode: 8996b...59a Sikkert riktig for det meste. Men personen i Funkytown var visstnok på feil sted til feil tid, ifølge kildene. Og så har det vært noen tilfeller hvor turister blir henrettet. Blant annet et amerikansk par. Anonymkode: 05aaf...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #9 Skrevet 26. januar 2022 Cisne skrev (14 minutter siden): Hva snakker du om? Link til videoene? For å si det sånn, de dumper lik ukentlig i sjøen ved nattestid med helikopter. Som turist, bør du ikke benytte deg av taxier du ikke vet hvem er f eks. Være forsiktig og bruke sunn fornuft. Det er best at du ikke ser dem. Skulle ønske jeg aldri hadde sett dem. Anonymkode: 05aaf...5e0
Gjest Cisne Skrevet 26. januar 2022 #10 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er best at du ikke ser dem. Skulle ønske jeg aldri hadde sett dem. Anonymkode: 05aaf...5e0 Ja, gjorde et googlesøk og leste om dem. Skal ikke se de, er visst noe av det verste som ligger ute på nettet.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #11 Skrevet 26. januar 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Det er relativt trygt å reise til Mexico spesielt hvis du bor på resort. Kartellene kriger mot hverandre ikke mot turister. Turister er en del av inntektkilden deres. Anonymkode: 8996b...59a Jada helt enig i at de gjerne ikke bevisst dreper turister, men det har nå vært flere turister i det siste som har blitt drept i skuddrama, sist nå i Playa del carmen! Anonymkode: 98e83...359 1
Gjest Cisne Skrevet 26. januar 2022 #12 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jada helt enig i at de gjerne ikke bevisst dreper turister, men det har nå vært flere turister i det siste som har blitt drept i skuddrama, sist nå i Playa del carmen! Anonymkode: 98e83...359 Når? Nå nylig?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #13 Skrevet 26. januar 2022 Ganske nylig ja: https://www.theguardian.com/world/2022/jan/22/one-canadian-killed-after-tourists-shot-at-mexican-beach-resort-hotel Anonymkode: 98e83...359
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #14 Skrevet 26. januar 2022 Hvis du leser artikkelen så står det at de to kanadierne riktignok var turister, men kriminelle (regnet som meget farlige av Canada). AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ganske nylig ja: https://www.theguardian.com/world/2022/jan/22/one-canadian-killed-after-tourists-shot-at-mexican-beach-resort-hotel Anonymkode: 98e83...359 Anonymkode: 62fe3...786
Stina234 Skrevet 26. januar 2022 #15 Skrevet 26. januar 2022 Har selv vært i Mexico flere ganger men må nok si at det ikke er det tryggeste landet man besøker. Frister overhodet ikke å dra tilbake. Det har vært mange angrep på turister.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #16 Skrevet 26. januar 2022 For de av dere som vil ha link til disse videoene, så er det bare å søke på tittlene i google. Funkytown er en video fra cartell som har stripset ankler og håndledd, og kuttet av hender og føtter. På den måten blør vedkommmende ikke ut. De har bokstavelig talt fjernet hud, øyne og hår på hodet. Holder ham nede med å presse et stag i munnen på ham. Videre driver de å kutter ham med en tapetkniv på hals og armhuler, igjen, han dør ikke av å blø ut. Den heter Funkytown fordi de spiller blandt annet Funkytown sangen og GnR Paradise City mens dette pågår. Ghostrider er en video hvor hud og hår på hodet er fjernet til den grad at skjellettet er synlig, han er dynket i lighterveske og er i flammer (bare på hodet) mens han sitter bakbundet. Ghostrider er en karakter med skinnklær og nagler som kjører motorsykkel: ghostrider-blade.webpAnonymkode: acb70...136
slankermeg Skrevet 26. januar 2022 #17 Skrevet 26. januar 2022 Haha tråd tittelen fikk meg til å le. Kartellene dreper uskyldige også om det er nødvendig, men de filmer det ikke nødvendigvis. Det er mange skyteepisoder i Mexico. Jeg hadde ikke reist til Mexico alene som kvinne.
Nøste~ Skrevet 26. januar 2022 #18 Skrevet 26. januar 2022 Cisne skrev (8 timer siden): Ja, gjorde et googlesøk og leste om dem. Skal ikke se de, er visst noe av det verste som ligger ute på nettet. Hvis du ikke takler videoen kan du godt se bildene av sluttproduktet.
Nøste~ Skrevet 26. januar 2022 #19 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): For de av dere som vil ha link til disse videoene, så er det bare å søke på tittlene i google. Funkytown er en video fra cartell som har stripset ankler og håndledd, og kuttet av hender og føtter. På den måten blør vedkommmende ikke ut. De har bokstavelig talt fjernet hud, øyne og hår på hodet. Holder ham nede med å presse et stag i munnen på ham. Videre driver de å kutter ham med en tapetkniv på hals og armhuler, igjen, han dør ikke av å blø ut. Den heter Funkytown fordi de spiller blandt annet Funkytown sangen og GnR Paradise City mens dette pågår. Anonymkode: acb70...136 Du glemte å nevne at de har gitt han stimulanter for å holde han lengre i live under torturen
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #20 Skrevet 26. januar 2022 Jeg er veldig nervøs turist men jeg har vært i Mexico. Jeg følte meg trygg for det meste, men jeg undersøkte også på forhånd og holdt meg til trygge områder. Gikk ikke alene ute om kvelden. Vi var litt Mexico City + en annen by (ikke resort men var en by i det som var ansett som en av de tryggeste landsdelene). I Mexico City passet vi på at vi feks ikke tok taxi fra gaten, men brukte luken på flyplassen for å bestille taxi og fikk hotellet til å bestille bil/taxi. Fikk også hjelp på hotellet til å se hvilke bydeler i Mexico City vi ikke skulle gå i (+ at jeg sjekket på nett). Står mye om hvilke områder man ikke skal ta buss i feks og hvilke det er trygt for turister i Ellers er det jo samme regler som i alle land, pass på om kvelden feks, pass på for lommetyver osv. Anonymkode: 736fd...d84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå