AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 I dag ble kjære familiemedlem gravlagt. Jeg glemmer ikke hva det lille barnet sa. Ordene går om og om igjen. "Jeg fikk ikke sagt hadet, jeg såg dem ikke. De lå oppi kista". Anonymkode: a0fbe...398 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I dag ble kjære familiemedlem gravlagt. Jeg glemmer ikke hva det lille barnet sa. Ordene går om og om igjen. "Jeg fikk ikke sagt hadet, jeg såg dem ikke. De lå oppi kista". Anonymkode: a0fbe...398 Hvem sa det? Da kan man bare si at de døde hører deg uansett hvor du er, så jo, du fikk sagt hade. Anonymkode: 6f8a4...6b0 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 26.1.2022 den 0.37): I dag ble kjære familiemedlem gravlagt. Jeg glemmer ikke hva det lille barnet sa. Ordene går om og om igjen. "Jeg fikk ikke sagt hadet, jeg såg dem ikke. De lå oppi kista". Anonymkode: a0fbe...398 Hvordan døde barnet, hvor gammelt ble det og er det en gutt eller en jente? Anonymkode: e8718...b6e
Millimani Skrevet 29. januar 2022 #4 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 26.1.2022 den 0.37): I dag ble kjære familiemedlem gravlagt. Jeg glemmer ikke hva det lille barnet sa. Ordene går om og om igjen. "Jeg fikk ikke sagt hadet, jeg såg dem ikke. De lå oppi kista". Anonymkode: a0fbe...398 Var det barnet som sa det om den/de døde? Man kan tenke på minnene, gjemme dem i sitt hjerte og sinn. Stå over graven og gråte. Ta med seg eller plukke blomster, for å vise at den døde betydde mye. Eller en liten bamse, eller stein hvor det står for eksempel "Glad i deg" eller "Hvil i fred" eller noe lignende AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvordan døde barnet, hvor gammelt ble det og er det en gutt eller en jente? Anonymkode: e8718...b6e Tolker det som det var et barn som sa dette, ikke at det var barnet som var død 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå