AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Her jeg bor er det ALLTID en eller flere som står utenfor inngangen ved kjøpesenterer og røyker. Senteret har kun en inngang, så det er ikke mulig å unngå å havne midt i røykskya hver gang. Jeg synes det er utrolig respektløst og unødvendig å tvinge folk til å puste inn den ekle kreftrøyken deres. For all del, de skal få røyke så mye de bare vil, men de kan da vel for helvete vente til de kommer hjem, eller gå litt unna inngangen sånn at folk som har ærender inne på senteret kan unngå dem??? Hvor vanskelig er det? Selv om det ikke står røyking forbudt på et skilt så kan man vel bruke hodet og la være uansett av respekt for andre mennesker?? Anonymkode: ebad0...36f 20 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Enig med deg. Anonymkode: 8f39c...19a 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 Egoistiske søppelhuer. Anonymkode: 14228...1bf 8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her jeg bor er det ALLTID en eller flere som står utenfor inngangen ved kjøpesenterer og røyker. Senteret har kun en inngang, så det er ikke mulig å unngå å havne midt i røykskya hver gang. Jeg synes det er utrolig respektløst og unødvendig å tvinge folk til å puste inn den ekle kreftrøyken deres. For all del, de skal få røyke så mye de bare vil, men de kan da vel for helvete vente til de kommer hjem, eller gå litt unna inngangen sånn at folk som har ærender inne på senteret kan unngå dem??? Hvor vanskelig er det? Selv om det ikke står røyking forbudt på et skilt så kan man vel bruke hodet og la være uansett av respekt for andre mennesker?? Anonymkode: ebad0...36f De kan da stå der. Det tåler du. For deres egen del så tenker jeg at de burde tatt seg sammen og sluttet. Røyking er så ut. Vitner om lav viljestyrke å ikke å ha klart å slutte ennå Anonymkode: 3fd40...3ba 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De kan da stå der. Det tåler du. For deres egen del så tenker jeg at de burde tatt seg sammen og sluttet. Røyking er så ut. Vitner om lav viljestyrke å ikke å ha klart å slutte ennå Anonymkode: 3fd40...3ba Det var deilig med en røyk. Anonymkode: 4a1e4...d37
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 Jeg registerer dem knapt. Det tar kanskje 5 - 10 sekunder å passere dem. Anonymkode: 5504a...56f 30
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De kan da stå der. Det tåler du. For deres egen del så tenker jeg at de burde tatt seg sammen og sluttet. Røyking er så ut. Vitner om lav viljestyrke å ikke å ha klart å slutte ennå Anonymkode: 3fd40...3ba Hvorfor skal jeg tåle det? Det er mye rimeligere å forvente at de flytter seg, enn å forvente at folk skal tåle passiv røyking som de aldeles ikke har bedt om. Anonymkode: ebad0...36f 11
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #8 Skrevet 25. januar 2022 Jeg snur meg demonstrativt vekk og hoster. Samtidig som jeg synes litt synd på dem. Anonymkode: 698e5...391 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #9 Skrevet 25. januar 2022 Det plager ikke meg noe for å være ærlig, synes ikke fersk røyk lukter så ille, kanskje bare om jeg har hodepine eller er dårlig fra før. Men det er jo litt dust å stå der da, det skal jeg være enig i. Det er vel ofte (alltid?) røykfri inngangsone også, synes ikke man trenger å stå rett under et røyking forbudt-skilt å røyke heller. Det koster ikke mange kalorier å trekke noen meter bort. Anonymkode: 43ddf...346 4
jabx Skrevet 25. januar 2022 #10 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): De kan da stå der. Det tåler du. Nei, de har ingen rett til å forgifte andre med dritten sin. 10
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #11 Skrevet 25. januar 2022 Noen kommer seriøst til å sprekke som noen lemener når weed blir legalisert. Anonymkode: 4a1e4...d37 10
Gjest Paramount Skrevet 25. januar 2022 #12 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Her jeg bor er det ALLTID en eller flere som står utenfor inngangen ved kjøpesenterer og røyker. Senteret har kun en inngang, så det er ikke mulig å unngå å havne midt i røykskya hver gang. Jeg synes det er utrolig respektløst og unødvendig å tvinge folk til å puste inn den ekle kreftrøyken deres. For all del, de skal få røyke så mye de bare vil, men de kan da vel for helvete vente til de kommer hjem, eller gå litt unna inngangen sånn at folk som har ærender inne på senteret kan unngå dem??? Hvor vanskelig er det? Selv om det ikke står røyking forbudt på et skilt så kan man vel bruke hodet og la være uansett av respekt for andre mennesker?? Anonymkode: ebad0...36f "tvinger folk til puste inn den ekle kreftrøyken deres", du høres ut som en framtidig miljøvernminister fra MDG. Dersom slike holdninger skal styre landet, noe de allerede er i ferd med å gjøre, så blir det alt annet enn festlig å bo i Norge. Jeg ville heller startet med å oppmuntre til å gi framtidige generasjoner en bedre oppdragelse. Ingen fornuftige hensynsfulle mennesker står og puffer på sigaretten der folkemengder passerer. Der ligger problemet. Det er alt for mange idioter her i landet, ikke lag lover for å fange opp disse, da havner vi i et ufattelig nettverk av latterlige detaljerte lover.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #13 Skrevet 25. januar 2022 Jeg røyker, men tar hensyn, står et godt stykke unna innganger og folk. Og som røyker så har jeg lagt merke til at de aller fleste andre røykere også tar hensyn, så jeg kan ikke skjønne at problemet er så utbredt. Anonymkode: 3df03...0d6 21
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #14 Skrevet 25. januar 2022 Jeg er så opptatt av meg og mitt at jeg ikke enser eventuelle røykere ved utgangen. Det er jo uansett ikke min business. Anonymkode: 1705d...01d 13
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #15 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er så opptatt av meg og mitt at jeg ikke enser eventuelle røykere ved utgangen. Det er jo uansett ikke min business. Anonymkode: 1705d...01d Anonymkode: 4a1e4...d37
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #16 Skrevet 25. januar 2022 Kommer an på hvor langt unna inngangen de står. Anonymkode: 52e78...385 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #17 Skrevet 25. januar 2022 Synes de er rævva og egoistiske Anonymkode: 5fb77...d40 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #18 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De kan da stå der. Det tåler du. For deres egen del så tenker jeg at de burde tatt seg sammen og sluttet. Røyking er så ut. Vitner om lav viljestyrke å ikke å ha klart å slutte ennå Anonymkode: 3fd40...3ba Jeg er veldig sensitiv til sterke lukter. Det svir i øynene eller jeg begynner å hoste når noen røyker, asfalterer, eksos spesielt i tunnel, men også når jeg går forbi såper i butikk. Det handler ikke om å være vrang. Man skal ikke måtte tåle det. Det gjør faktisk vondt. Anonymkode: 27922...9e3 4
jessicbj Skrevet 25. januar 2022 #19 Skrevet 25. januar 2022 Her står det skilt ved inngangen : vennligst ikke røyk her,så står det en søppelkasse...hver gang jeg går inn enten står det folk og røyker,eller så ligger det sneiper oppå søplekassa. 1
Jdz Skrevet 25. januar 2022 #20 Skrevet 25. januar 2022 Lurer nesten litt på hvor du bor. Er lenge siden jeg har sett/kjent noen stå å røyke utenfor kjøpesenteret. Virker som de som fortsatt røyker gjerne gjemmer seg litt bort. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå