Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg og min samboer kjøpte for 6 måneder enebolig som skal være ferdig i juni-06. Dette er i et nytt byggefelt. Hvordan er det å selge dette? Vi har jo allerede valgt kjøkke, fliser, baderomsinnredning og el-anlegg. Noen med erfaring?
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Skulle jeg kjøpt en bolig som ikke var ferdig, så ville jeg bestemt selv hva jeg ville ha inne. Eller deres smak skulle passe min ... siden den ikke skal være ferdig før om 8 mnd, så er det vel lite sannsynlig at fliser/kjøkken har komt opp? i så fall ville jeg ha valgt det selv. Tror ikke du skal regne med store gevinsten på salg.
momo Skrevet 21. oktober 2005 #3 Skrevet 21. oktober 2005 Hvor mye koster det for dere og slippe og kjøpe huset. Komme ut fra kontrakten. Nå er det jo et helt år til, så de rekker jo sikkert og selge det til noen andre. Regner med at det blir billigere for dere enn og skulle selge det. Vi bor nå i helt nye rekkehusleilighet, som vi kjøpte i juni 2004, vi flyttet inn for 2 uker siden. Hun som skulle kjøpt leiligheten ved siden av trakk seg, og siden hun gjorde det i veldig god tid slapp hun og betale noe som helst. Ellers var det 30 000 vi måtte betale for og trekke oss. Så jeg ville kontaktet firmaet dere har kjøpt huset av og forklart at dere ønsker og trekke dere og hvor mye det vil koste dere. Og jo fortere jo bedre.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 Her i byen selges det hele tiden boliger som ikke er oppført enda, og de selges både to og tre ganger før de innflytningsklare. Prisen øker selvsagt for hver gang. Så ikke trekk dere fra salget, da går dere glipp av evt gevinst og den tilfaller istedet firmaet dere kjøper av. Ta kontakt med eiendomsmegler, spør gjerne flere.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #5 Skrevet 23. oktober 2005 Takk for svar Da ser det ikke så mørkt ut alikevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå