Gå til innhold

Bruke Babyjogger city elite som sovevogn i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bhg skal gå over til utesoving i vogn fra våren av. Nå sover de på madrasser inne. Vi har kun babyjogger city elite som vogn, egner denne seg som sovevogn? Barnet er straks 1,5 år

Anonymkode: c67a4...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi, og flere andre i vår barnehage, bruker den vogna. Har ikke fått noen negative tilbakemeldinger på det.

Anonymkode: b4a3b...f20

Skrevet

Du kan fint gjøre det. Selv foretrekker jeg en vogn med 4 hjul slik at den er stabil. 

Anonymkode: 5d413...7fd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du kan fint gjøre det. Selv foretrekker jeg en vogn med 4 hjul slik at den er stabil. 

City Elite er også stabil

Anonymkode: 54f40...7cd

• Liker 2
Skrevet

Vi og minst to andre i avdelingene hadde den.  Fungerte bra det :) 

Anonymkode: 12382...8cf

Skrevet

Jeg er barnehagelærer og mamma . Har brukt den vogna til mitt barn, og flere barn på avdelingen min har hatt den. Fantastisk god vogn, MEN det er også den som tipper lettest. De barna som gjerne prøver å komme seg ut av den har tippet bakover et par ganger (!), så den vogna bør stå med ryggen mot en vegg

Anonymkode: 45164...efd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Mange 3 hjulinger er også stabile 

Anonymkode: a2306...b89

Skrevet

Som nevnt her før kan den bli baktung og tippe bakover. Mest tippete vogna jeg vet er den tfk eller hva den heter.

Anonymkode: e4435...7cd

Skrevet

Anbefales! Bruker den som sovevogn til eget barn, og jobber selv på småbarnsavdeling hvor flere har denne.

Det som er så fint med denne, er at den lang rygg og lang fotstøtte. Den passer dermed barnet etter hvert som de blir lengre. De fleste andre vogner blir etter hvert veldig korte for soving, og barna kan ikke strekke ut beina uten at de blir hengende over rammen på vognen, og det er jo ikke særlig behagelig. Med lange barn vil også hodet bli liggende på metallrammen i hodeenden, og det er enda verre. Også kjempenyttig med lang kalesje når vårsola kommer!

Anonymkode: 6d46d...624

Skrevet

Har brukt den til to barn, superfornøyd. De må sove med selen festet. 

Anonymkode: d3e20...24d

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

City Elite er også stabil

Anonymkode: 54f40...7cd

Har vogna selv hjemme, og barnet sover i den i helgene. Men på jobb(i barnehage) har jeg opplevd flere ganger at 3-hjulingene tipper lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...