AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Jeg og dama sliter i forholdet for tiden... Hun er der at hun er glad i meg men vet ikke om forholdet kan reddes men hun vil ikke gi opp ifølge henne... jeg er ekstremt glad i henne og vil ikke miste henne... Hun gir minimalt med nærhet og vi har ingen intimitet for tiden og det river meg i to... jeg har lyst til å være intim og klemme og kysse, men hun har ikke lyst... Jeg føler oppriktig at jeg lider, men hun virker veldig lite påvirket av det.... Skulle ønske hun bare kunne si det hvis hun ikke elsker meg lengre for denne seigpininga er så tung å leve med at jeg snart ikke orker å være mer.... Anonymkode: 2d78d...85f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Vil jo tro det ligger en eller annen årsak bak at hun ikke er interessert i nærhet(seksuell eller ei). Har hun sagt noe om det selv? Hvordan er jobb/studiesituasjonen? Helse? Familie og venner? Noe annet som plager henne? Anonymkode: 0a3a9...ed0 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil jo tro det ligger en eller annen årsak bak at hun ikke er interessert i nærhet(seksuell eller ei). Har hun sagt noe om det selv? Hvordan er jobb/studiesituasjonen? Helse? Familie og venner? Noe annet som plager henne? Anonymkode: 0a3a9...ed0 Vet hun har slitt og har snakket med henne om det. Men hun har jo hatt lange gode perioder også. Det snudde bare plutselig og så var hun lei seg fordi vi har hatt problemer så veldig lenge, men tingene hun beskriver kjenner jeg meg ikke så lett igjen i... Jeg har vært der for henne gjennom tunge ting, jeg har støttet og trøstet. Jeg tar min del av husarbeid og ofte hennes også når hun er sliten. Jeg er interessert når hun snakker og avviser henne aldri. Jeg har alltid prioritert henne... Men allikevel så er det som at alt jeg gjør allikevel ikke har vært godt nok. Anonymkode: 2d78d...85f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 Hvilke ting beskriver hun, da? Anonymkode: d6ecc...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå