Brizzie Skrevet 21. oktober 2005 #21 Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Håndjern og kloring og litt brutalitet her og der er bare koselig! Og puppesleiking og elting som de skulle vært en brøddeig! Nei vi liker ikke kosesex ;D Også var det noen som viftet ironiflagg for dytting! Nei og nei! Det er meget hyggelig når man står på alle 4 å få overkroppen dyttet ned! Da blir jeg glad :D Men nå må en ikke utlevere seg for mye her altså tsk tsk tsk ← :grine2: Det viser jo at mange kvinner drømmer om litt brutalitet og dominerende sex! Dette skulle egentlig bare mangle ! I en sånn verden full av trauma og slikt, må vi ha et visst krydder i sexlivet og bare være i vår egen verden!! Jeg liker å bli styrt i senga inni mellom, selv om jeg er ganske dominerende som regel. Men noe å få tilbake skal vi også ha! Endret 21. oktober 2005 av Brizzie
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #22 Skrevet 26. oktober 2005 Hvorfor la du på ironiflagg på innlegget mitt?? Det var så absolutt ikke ironisk ment! DETTE: Jeg liker å ha myk og følelsesladet sex i en stor fluffy rosa himmelseng og ELSKE ØMT mens alle kosebamsene mine ser på hihi jeg er litt kinky som lar folk se på er ironi.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #23 Skrevet 28. oktober 2005 cyber sex er deilig det................
Brizzie Skrevet 30. oktober 2005 #24 Skrevet 30. oktober 2005 Hvorfor la du på ironiflagg på innlegget mitt?? Det var så absolutt ikke ironisk ment! DETTE: Jeg liker å ha myk og følelsesladet sex i en stor fluffy rosa himmelseng og ELSKE ØMT mens alle kosebamsene mine ser på hihi jeg er litt kinky som lar folk se på er ironi. ← jeg skjønte hva du mente :D må bare legge til litt humor og litt ironi Har ingen kosebamser som ser på mens jeg har en sengedans som gjør at senga mi blir satt på prøve! :grine2:
Brizzie Skrevet 30. oktober 2005 #25 Skrevet 30. oktober 2005 cyber sex er deilig det................ ← Synes ikke det der nei!
Kinini Skrevet 31. oktober 2005 #26 Skrevet 31. oktober 2005 Hehe.. Jeg elsker å kneble ham, så han ikke får sagt noe jeg. Liker å være litt dominant! Men jeg blir ikke tent på bare det. Da må jeg nok bli kost litt nedentil og kysett på halsen. Det er nok for meg... Det skjer veldig sjeldent, han er som regel ganske rett på, så det tenner jeg ekstra på! M-m...
Gjest LoisLane Skrevet 31. oktober 2005 #28 Skrevet 31. oktober 2005 Okei, kødda. Jeg mente korssting.
Transe Skrevet 1. november 2005 #29 Skrevet 1. november 2005 Tenner på å bruke jenteklær. Undertøy og en lekker kjole gjør meg til villdyr i senga.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #30 Skrevet 6. november 2005 Min fetish er kvinner! Dere fantastiske, overjordiske skapninger, la meg trykke på deres elskovsknapp og høre deres kjærlighetssanger stønne ut ← Kvinner kan ikke være en fetisj. Fetisj er ikke så generelt sjønner du... En fetisj kan sies å være seksuell lyst forbundet med spesifikke objekter eller konsepter, altså noe som opphisser mennesket. Det finnes mange typer fetisjer. Blir en person opphisset og seksuelt stimulert av å gjøre spesielle ting, med eller uten gjensander, så er dette en fetisj. Eksempler på fetisjer kan være: * Underkastelse eller overmakt * Bruk av regnbukse/oljebukse * Høye sko * Bruk av bleie * Bruk av motsatte kjønns klær og undertøy (flytende overgang til transvestisme). * Utkledning * Ta på andres øyeepler * Bli dyttet inn i folkemengder * Urinere på hverandre * Kvelning * Biting
TNode Skrevet 6. november 2005 #31 Skrevet 6. november 2005 enkelt...............strømper, lange negler, feminint undertøy som korsetter etc. ← Mmmm..også damer i uniform
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå