Gå til innhold

Hva tenner dere på?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Det jeg lurer på er hva dere der ute tenner på? En veninne av meg fortalte at hun ble kåt av rollespill.. for meg er dette helt merkelig, selv om jeg synes andre ting kan være spennende.. Verden er et merkelig sted.. man lærer at man er "unormal" hvis en tenner på noe annet en mannen og den vanlige misjonærstillingen. Dette skal liksom være det "riktige". Folk burde få vite at de kunne tenke anderledes, men likevel være normal og ikke en synder om en tenkte anderledes. Jeg synes det er fælt at det skal være slik.. Heldigvis er verden litt anderledes en den var før, mye bedre nå hvertfall.. :klappe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg er litt rampete, og liker gjerne å ha sex der folk kan oppdage oss.. :ler:

Spontan sex på tøysete steder er gøy. Ellers så er jeg vel den typen som liker å bli litt...ønsket? At jeg merker at mannen er sånn "måååå ha" ;)

Skrevet

Min fetish er kvinner! :kyss: Dere fantastiske, overjordiske skapninger, la meg trykke på deres elskovsknapp og høre deres kjærlighetssanger stønne ut :hjerter:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Hei!

Det jeg lurer på er hva dere der ute tenner på?

enkelt...............strømper, lange negler, feminint undertøy som korsetter etc. :sjarmor:

Skrevet
Min fetish er kvinner! :kyss: Dere fantastiske, overjordiske skapninger, la meg trykke på deres elskovsknapp og høre deres kjærlighetssanger stønne ut  :hjerter:

aj aj aj...... :ler: da har du ikke truffet meg ennå! :ler:
Gjest GreenSky
Skrevet

Det er mye, men jeg liker f.eks å lugge fyren passe hardt i håret og klore passe hardt på rygg og armer. Ikke sånn kjempehardt da, men litt. :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Stearin og håndjern. På meg eller han. Nei, liker kanskje best på meg.

Men også vaniljesex.

Og fyrer, seff. Men litt på jenter også. Men det er ganske sjeldent, må være ei spesiell jente da, i såfall.

Skrevet

Tenner på tanken av å bli tatt hardt,fort og bakfra :sjarmor: Herlige greier ja..hehe Tenner også en del på litt dirty talk,så lenge det ikke blir for sært! Hadde en kjæreste som absolutt ville at jeg skulle kalle han for "jævla gamle sjømann" Ta meg bakfra!!Ble vel mer komisk enn det ble noe annet er jeg redd for :grine2:

Gjest GreenSky
Skrevet
"jævla gamle sjømann"

Grensen mellom å bli tent og komikk kan ofte være flytende... :ler:

Skrevet
Grensen mellom å bli tent og komikk kan ofte være flytende...  :ler:

Ja,du sier noe der :grine2: Jeg prøvde jo så godt jeg kunne jeg da,siden det var det han tente mest på...Men ble flink til å skjule latteranfall etterhvert :grine2: Nei,håper jeg ikke treffer på noen flere som tenner på sjørøversettinga,var litt sært å måtte kalle jr.hans for "kroken"..uff a meg :sjenert:

Skrevet
"Kroken"?  :overrasket:  :ler:

Ja,han var nok litt spesiell nå som jeg tenker på det i ettertid(egentlig da også,men var forelska og visste ikke bedre) :ler:

Skrevet
Hei!

Det jeg lurer på er hva dere der ute tenner på? En veninne av meg fortalte at hun ble kåt av rollespill.. for meg er dette helt merkelig, selv om jeg synes andre ting kan være spennende..  Verden er et merkelig sted.. man lærer at man er "unormal" hvis en tenner på noe annet en mannen og den vanlige misjonærstillingen. Dette skal liksom være det "riktige". Folk burde få vite at de kunne tenke anderledes, men likevel være normal og ikke en synder om en tenkte anderledes. Jeg synes det er fælt at det skal være slik.. Heldigvis er verden litt anderledes en den var før, mye bedre nå hvertfall..  :klappe:

Jeg tenner på bare ved tanken på at typen bare dytter meg ned og tar meg hardt bakfra! :ironi::ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg kom på en ting til jeg tenner på; Klær. Eller sagt på en annen måte; Kler fyren seg helt håpløst, mister jeg lysten. Er f.eks ikke så glad i skjorter. Skjorter er turn off.

Gjest GreenSky
Skrevet

Og hippie-look. Nei, nei, nei. Langt hår og blomster! :overrasket: *

Skrevet

Hihi GrønnSky;)

Jeg tenner mest på når gutten min går i boxer! Awww - rumpa blir så råsexy når han går i slike boxere han bruker..

Nå gleder meg bare ekstra til ikveld ! :danse:

Skrevet

Håndjern og kloring og litt brutalitet her og der er bare koselig! Og puppesleiking og elting som de skulle vært en brøddeig! Nei vi liker ikke kosesex ;D Også var det noen som viftet ironiflagg for dytting! Nei og nei! Det er meget hyggelig når man står på alle 4 å få overkroppen dyttet ned! Da blir jeg glad :D

Men nå må en ikke utlevere seg for mye her altså tsk tsk tsk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...