AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Hei, jeg har en datter som er 9 år, blir 10 om 3 måneder, enebarn. Jeg synes at hun ser veldig mye opp i lufta. Når hun er utendørs ser hun opp nesten konstant hele tiden. Hun lener hodet sitt helt bakover og ser rett oppover mot himmelen. Jeg synes hun bør se mer framover sånn at hun ser hvor hun går hen, og jeg har spurt henne om hvorfor hun ser opp mot himmelen nesten hele tiden. Hun sier at hun er interessert i fugler og skyer og himmelen generelt. Når hun er på vei til og fra skolen sammen med bestevenninnen sin ser hun rett opp mot himmelen nesten hele veien til skolen, og jeg har hørt at bestevenninnen kommenterer det og spør henne hvorfor hun ser opp hele tiden. Er dette normalt for barn i hennes alder å se så mye opp i lufta? Anonymkode: 67899...205
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 Veldig rart. Og ikke normalt. Anonymkode: 5fb71...083 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 Det kan vel hende? Jeg var selv et veldig tenkende barn som undret mye over livet, eksistensen, universet, naturen og den type ting. Hadde god fantasi og kunne dagdrømme og underholde meg selv lenge kun med tenking. Anonymkode: 8663a...7e7 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 Hva med å spørre henne hva hun kunne tenkt seg å fått syn på? Anonymkode: 07db4...c35 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 Helt normalt. Jeg gjorde det samme selv. Anonymkode: 69b59...356 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 Jeg gjorde mye rart som barn (helt normal i dag). Jeg skulle egentlig ønske at foreldrene mine hadde sagt i fra at andre kanskje ville synes jeg var rar hvis jeg gjorde x. Fordi det ble jammen lagt merke til og kommentert etterhvert av jevnaldrende. Anonymkode: b321c...cb0 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #8 Skrevet 25. januar 2022 Kanskje hun vil vise frem neseborene sine - som er veldig fine.. Anonymkode: bff98...bbe
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #9 Skrevet 25. januar 2022 Speider sikkert etter ufoer Anonymkode: 6e621...c1f
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #10 Skrevet 25. januar 2022 Ikke normalt. Tyder på autisme. Anonymkode: 499a0...cc8 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #11 Skrevet 25. januar 2022 Fikk du ikke nok svar i den andre tråden om samme emne? Anonymkode: 3d7ff...6d2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #12 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, jeg har en datter som er 9 år, blir 10 om 3 måneder, enebarn. Jeg synes at hun ser veldig mye opp i lufta. Når hun er utendørs ser hun opp nesten konstant hele tiden. Hun lener hodet sitt helt bakover og ser rett oppover mot himmelen. Jeg synes hun bør se mer framover sånn at hun ser hvor hun går hen, og jeg har spurt henne om hvorfor hun ser opp mot himmelen nesten hele tiden. Hun sier at hun er interessert i fugler og skyer og himmelen generelt. Når hun er på vei til og fra skolen sammen med bestevenninnen sin ser hun rett opp mot himmelen nesten hele veien til skolen, og jeg har hørt at bestevenninnen kommenterer det og spør henne hvorfor hun ser opp hele tiden. Er dette normalt for barn i hennes alder å se så mye opp i lufta? Anonymkode: 67899...205 Bedre sent enn aldri, vel? Hadde aldri kritisert barnet mitt for å se opp i luften, det foregår nok magiske ting i hodet hennes. Hjernen i den alderen er helt fantastisk, den er ikke treig og kjip som voksenhjerner. Anonymkode: de6c8...f98 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #13 Skrevet 26. januar 2022 Himmelen og skyer og fugler. Kansje kjøp henne en bok om naturen? Type skyer og fugler osv. Jeg og gikk sànn. Har add og er ganske kreativ Anonymkode: 26ba6...ac2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #14 Skrevet 26. januar 2022 Det er ikke sønnelig å flasge neseborene på den måten. ingen er interessert i å se rett inn i nesebora hennes. Anonymkode: 5026f...821
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #15 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bedre sent enn aldri, vel? Hadde aldri kritisert barnet mitt for å se opp i luften, det foregår nok magiske ting i hodet hennes. Hjernen i den alderen er helt fantastisk, den er ikke treig og kjip som voksenhjerner. Anonymkode: de6c8...f98 Jeg hadde definitivt kritisert barnet mitt for å se rett opp i luften når det ferdes i trafikken. Dvs jeg hadde lagt ned forbud og gitt klar beskjed om å se seg for. Se opp i lufta kan man gjøre når man står stille på et trygt sted. Anonymkode: 92b98...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #16 Skrevet 26. januar 2022 Når barnet ferdes ut hadde barnet fått klar beskjed om å følge med på hvor hen går. En dag skjer det en ulykke. Dette må du printe inn i henne. Helt greit å glane i luften når hun står stille eller er på en trygg vei. Men ikke i nærheten av biler eller sykler. Om det er normalt eller ikke er godt å si. Noen barn er bare et mer tenkende vesen og speider litt mer 🙂 Tenker det er en periode som alt annet som går over. Kanskje kjøpe noen bøker til henne som er hennes interessefelt. Anonymkode: 7cb35...39a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå