AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Dette gjelder ikke spedbarn, men vet ikke hvilket forum som kan passe bedre. Admin må gjerne flytte. Vi er slitne. Sønnen min på 15 mnd har hele livet slitt med mat og nattesøvn. Har gjerne 7-10 oppvåkninger hver natt. Dagsøvn er normal, og gutten er generelt blid. Det har skjedd kanskje 4-5 ganger at han har våknet så lite som 4 ganger, og det har vært så deilige netter! Jeg ammer fremdeles både natt og dag. Prøver å samle krefter til å kutte ut nattamming. Jeg mistenker refluks fordi han svelger en del på natta. Gulpet mye før, sluttet ved ca 6 mnd. Sover på siden, nesten i en bue. Hiver liksom hodet bakover. Han hater og har alltid hatet fast føde. Han er sulten, og vil gjerne ha. Men når vi setter oss til bordet så er han liksom redd for å spise. Har tenkt at han er veldig kresen. Kan selvfølgelig også være det. Kostholdet hans pr idag består bare av litt grovt brød med leverpostei, div frukt, pølser som jeg prøver å knø inn i grønnsaker og poteter. Han renser stort sett vekk dette 😅. Yoghurt, og smoothie er også aktuelt innimellom. Og selvfølgelig ting som er søtt og usunt. Smaker helst ikke på noe nytt, og kan finne på å gråte hvis han ved en feiltakelse får en grønnsak i munnen. Dere som har barn med refluks, kjenner dere dette igjen? Anonymkode: 3d30b...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå