AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Har sett noen gi 1 stjerne fordi kyllingen var litt tørr. Greit nok at det ikke er så godt, men synes det blir litt drøyt om det er eneste grunn. Selv ville jeg gitt 1 stjerne for bedervet mat, eller elendig frekk service. Men matforgiftning kan være vanskelig å bevise siden det ikke trenger å være det siste stedet man spiste. Men om flere spiste det samme, så er det enkelt. Jeg har hatt utallige fantastiske opplevelser på restaurant og angrer på at jeg ikke skrev omtale. hva mener dere om hva som burde være 1 stjerne? Anonymkode: 43ddb...d4c
Ullvott Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 (endret) For at jeg skal gi 1 stjerne må kan det ikke være noe positivt i det hele tatt å si, eller i alle fall ekstremt lite. Da skal det smake skikkelig dårlig (ikke bare "tørrere enn forventet"), være dårlig rengjorte lokaler, dårlig service og gjerne uforholdsmessig dyrt på toppen av det hele. En skikkelig skrekkopplevelse, med andre ord. At man er skuffet fordi man hadde forventet mer, er for meg en 3-er, ikke en 1-er. Jeg har faktisk aldri gitt mindre enn 2 stjerner, noe jeg har gjort kun én gang, til tidenes dårligste og mest selsomme restaurantbesøk for min del. Når jeg leser kommentarene til 1-stjerners-folkene, så synes jeg mange av dem framstår som sutrete, storforlangende og uten kontakt med virkeligheten. Endret 26. januar 2022 av Ullvott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå