AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Jeg har vært i 1.5år og har levd single livet for å si det sånn, hatt noen sexvenner/dater. "Problemet" er at jeg er klissvåt under sex. Hvor attraktivt er det egentlig? Spør helst menn. Det betyr kanskje at jeg er komf i situasjonen, men kunne gjerne hatt litt mer motstand. Andre som blir der? Jeg kan virkelig skrive under på at sex blir bedre med årene. Håper jeg finner meg en kjæreste som jeg kan glede dette med. Anonymkode: 1a9c7...25b 2 1
hudorm1 Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Dater ei som blir det nå. Jeg tar det veldig positivt! 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 hudorm1 skrev (26 minutter siden): Dater ei som blir det nå. Jeg tar det veldig positivt! Kanskje det er meg😂 Anonymkode: 1a9c7...25b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Skrevet 25. januar 2022 Samme problem her. Pleier å tørke litt underveis. Pleier også å bli stadig mindre våt etter som vi har vært sammen ei stund/noen år. Anonymkode: 3c5de...13a 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 Samme her, blir ekstremt våt. Er ikke noe annet å gjøre med det enn å tørke bort. Anonymkode: 087ac...31a
Elaine Marley Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 Tråden er ryddet for kontaktannonser. Elaine Marley, mod. 1
Hr. Aktiv Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært i 1.5år og har levd single livet for å si det sånn, hatt noen sexvenner/dater. "Problemet" er at jeg er klissvåt under sex. Hvor attraktivt er det egentlig? Spør helst menn. Det betyr kanskje at jeg er komf i situasjonen, men kunne gjerne hatt litt mer motstand. Andre som blir der? Jeg kan virkelig skrive under på at sex blir bedre med årene. Håper jeg finner meg en kjæreste som jeg kan glede dette med. Anonymkode: 1a9c7...25b Hva skal være problemet med at du blir våt? Er ikke det deilig? Jeg synes det ihvertfall. Merker jo innimellom at damer ikke vil sitte på ansiktet mitt fordi de er redde for at jeg blir våt. Da tar jeg bare å setter dem der selv. Litt safter har vel aldri skadet. 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #8 Skrevet 25. januar 2022 Har samme " problemet" . Søkkvåt i senga etterpå. Er 42 år, mannen har aldri klaget da. Anonymkode: 90ae0...110
tdm900 Skrevet 26. januar 2022 #9 Skrevet 26. januar 2022 Er aldri minus med det. Nyt det og kos deg, uansett hvor vått det blir💦💦 Det fine da er jo om pikken såvidt er utenfor en tur, smetter den som regel lett på plass igjen på full fart inn igjen😉
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #10 Skrevet 26. januar 2022 tdm900 skrev (1 time siden): Er aldri minus med det. Nyt det og kos deg, uansett hvor vått det blir💦💦 Det fine da er jo om pikken såvidt er utenfor en tur, smetter den som regel lett på plass igjen på full fart inn igjen😉 Det er sant...😄 Ja alle sier det samme. De liker det bare Anonymkode: 1a9c7...25b
sicario Skrevet 26. januar 2022 #11 Skrevet 26. januar 2022 Å bli våt under opphisselse er bare fint det. Tror veldig mange menn setter pris på det. Kan selvfølgelig være utfordrende å feks oppnå orgasme om kvinnen er veldig våt, da det minsker friksjon. Men det spiller ingen rolle. For mange menn er kvinnens synlige kåthet viktigere enn opplevd friksjon mot egen penis. 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #12 Skrevet 26. januar 2022 Jeg synes det er veldig positivt, både tennende og praktisk. Jeg er litt overfølsom nedentil, så at det er litt ekstra vått hjelper på. Anonymkode: b74e7...c14 1
BeLeven Skrevet 26. januar 2022 #13 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvor attraktivt er det egentlig? Veldig attraktivt! Det er jo et kompliment, og veldig opphissende 1
Doktor Dyregod Skrevet 26. januar 2022 #14 Skrevet 26. januar 2022 At du blir våt er et komplement til mannen at han gjør noe riktig. Han blir ikke skuffet av det. Så ikke tenk på det
Gjest Acer Skrevet 26. januar 2022 #15 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har vært i 1.5år og har levd single livet for å si det sånn, hatt noen sexvenner/dater. "Problemet" er at jeg er klissvåt under sex. Hvor attraktivt er det egentlig? Spør helst menn. Det betyr kanskje at jeg er komf i situasjonen, men kunne gjerne hatt litt mer motstand. Andre som blir der? Jeg kan virkelig skrive under på at sex blir bedre med årene. Håper jeg finner meg en kjæreste som jeg kan glede dette med. Anonymkode: 1a9c7...25b "Klissvåt under sex" ! 😄 Må vel vere bedre å ha en velsmurt slipprenne, en tørrlagt 😁
Gjest jordnærjinte Skrevet 26. januar 2022 #16 Skrevet 26. januar 2022 Jeg og har dette «problemet» og pleier å advare sexpartnere om det, men de jeg har hatt sex med har tydeligvis elsket det. Var EN gang jeg tok opp med en jeg drev på med sånn «Er det en grunn til at du aldri kommer når vi har sex?» og da svarte han «Fordi du er så jævla våt».. Det var siste gang jeg hadde sex med han☺️Ikke opplevd at andre sliter med å komme, tvert imot egentlig. Men jeg kjenner til følelsen, ts. Man føler seg litt «gæren» når han kjenner nedentil og man er klissvåt liksom.
tdm900 Skrevet 26. januar 2022 #17 Skrevet 26. januar 2022 jordnærjinte skrev (1 time siden): Jeg og har dette «problemet» og pleier å advare sexpartnere om det, men de jeg har hatt sex med har tydeligvis elsket det. Var EN gang jeg tok opp med en jeg drev på med sånn «Er det en grunn til at du aldri kommer når vi har sex?» og da svarte han «Fordi du er så jævla våt».. Det var siste gang jeg hadde sex med han☺️Ikke opplevd at andre sliter med å komme, tvert imot egentlig. Men jeg kjenner til følelsen, ts. Man føler seg litt «gæren» når han kjenner nedentil og man er klissvåt liksom. Må bare akseptere, at sånn er det med den saken😊 For følelsen er jo ikke noe dårligere, deilig at det er glatt, glir lett.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #18 Skrevet 26. januar 2022 jordnærjinte skrev (1 time siden): Jeg og har dette «problemet» og pleier å advare sexpartnere om det, men de jeg har hatt sex med har tydeligvis elsket det. Var EN gang jeg tok opp med en jeg drev på med sånn «Er det en grunn til at du aldri kommer når vi har sex?» og da svarte han «Fordi du er så jævla våt».. Det var siste gang jeg hadde sex med han☺️Ikke opplevd at andre sliter med å komme, tvert imot egentlig. Men jeg kjenner til følelsen, ts. Man føler seg litt «gæren» når han kjenner nedentil og man er klissvåt liksom. Ja, vi får bare tenke at det er positivt. Velfungerende sex også, ikke minst. Og også et tegn på at man ikke er hormonelt forstyrret😉 TS Jeg gar forresten også opplevd en mann som ikke kom. Resten har kommet og de har digget det. Anonymkode: 1a9c7...25b
Bamseklemmer Skrevet 26. januar 2022 #19 Skrevet 26. januar 2022 "Klissvåt" er veldig relativt da? ..mulig du er på nivå 1 i opphisselsen, for i nivå 2 avtar jo våtheten litt igjen...
sicario Skrevet 26. januar 2022 #20 Skrevet 26. januar 2022 jordnærjinte skrev (2 timer siden): Ikke opplevd at andre sliter med å komme, Akkurat det er litt rart da. at det lett kan gjøre det mer utfordrende for mannen å oppnå orgasme når det er «klissvått» er en selvfølge. Men det betyr ikke at det er noe negativt. Heller sex med en kåt og våt kvinne uten selv å få orgasme enn sex med en som er tørr for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå