Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen en stund og han har 50/50 samvær med datteren på 6 år. Vi 3 har det fint sammen og datteren og jeg kommer godt overens. Vi kommer ikke til å flytte sammen pga økonomien hans med eksen. Anyhow... Han har inngått avtale om å trene noen fast 2 kvelder i uken og regner med meg som barnevakt. Jeg er ikke interessert i å være fast barnevakt annenhver uke når han har datteren, i tillegg så må jeg kjøre 20 min hver vei og gjennom bomring. Han synes jeg er helt urimelig!? 

Anonymkode: 653b7...55c

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han synes jeg er helt urimelig!? 

Du er ikke urimelig. 

Hans unge og hans ansvar. Hadde dere bodd sammen hadde jeg kanskje tenkt annerledes. Men alt sånn skal selvsagt avtales med deg, han skal ikke regne med at du stiller opp uten at dere har snakket om det og blitt enige. 

Skrevet

Mulig jeg misforstår. Men det virker jo ganske urimelig hvis han mener at du som en fast ordning ikke kan legge planer på de dagene fordi du må passe på datteren hans.

Men hvis du uansett er der eller hvis dere hadde bodd sammen, ville jeg jo sagt at det bør være greit. Men uansett ikke som en fast forutsetning. 

Anonymkode: 57093...500

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mulig jeg misforstår. Men det virker jo ganske urimelig hvis han mener at du som en fast ordning ikke kan legge planer på de dagene fordi du må passe på datteren hans.

Men hvis du uansett er der eller hvis dere hadde bodd sammen, ville jeg jo sagt at det bør være greit. Men uansett ikke som en fast forutsetning. 

Anonymkode: 57093...500

Ment som en fast ordning og han "spør" og forventer ja... Det er alltid avtalt på forhånd når jeg kommer på besøk og jeg er der ikke uansett. 

Skrevet

Du er langt fra urimelig! Han er! 

Nå er jeg så heldig at jeg har barna mine hos meg fast, men hvis jeg ikke hadde sett barna mine mer enn 50% av tiden hadde jeg ikke skaffet barnepike den uken barna skulle til meg. Om han forventer at du skal ta deg av datteren hans så han kan gjøre det han vil så sier det ganske mye om mannen.. 

• Liker 2
Skrevet

Det er jo helt sprøtt! Det der kan du ikke finne deg i, han er totalt urimelig. Noe av det frekkeste jeg har hørt!

Anonymkode: 9bc8e...e0e

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt er han urimelig! Det blir som at jeg skulle forlangt at naboen min skulle sitte barnevakt for barnet mitt annenhver onsdag. Jo, det blir det samme. Man kan ikke kreve andres fritid selv om det er kjæresten vår! Du skal kanskje på kino med en venninne. Eller på kurs. Eller sitte i sofaen din og se film. Eller legge deg tidlig. Eller kanskje du rett og slett ikke har lyst. Han kan rett og slett ikke forvente at du skal sitte barnevakt. Han må spørre, og så sier du ja de gangene det passer. Og de andre gangene må noen andre passe, eller så må han avlyse planene sine.

Anonymkode: 10013...9f4

• Liker 3
Skrevet

Det var tydeligvis sårt for han at jeg ikke ville stille opp fast på den måten så da gjorde han det slutt med meg 😔😒

Ingen alenepappaer her igjen! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var tydeligvis sårt for han at jeg ikke ville stille opp fast på den måten så da gjorde han det slutt med meg 😔😒

Ingen alenepappaer her igjen! 

Wow, vær glad for at du unngikk han der!

Anonymkode: 9bc8e...e0e

• Liker 1
Skrevet

Vel, her er det ingen som er urimelig, men kanskje mest du som er firkanta, og en gjeng med tilskuere her som heier frem «stå på ditt» og «girl power - gi ikke noe gratis til mannen» attituden. 

Jeg ser ikke helt problemet egentlig at du vier noen få timer i 4 av 30-31 dager i mnd til å hjelpe kjæresten med å få kabalen til å gå opp. Sånn sett virker du egentlig bare mest egenrådig og kjip. Fornuftig av han å dumpe deg!

Anonymkode: 85422...714

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...