Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på noen dater med en fin fyr. Men på søndag var vi og bowlet med broren min, dama hans og et par av fetterne mine.

Det var en sånn boksemaskin der. Daten min var veldig ivrig på at gutta skulle prøve.

Han slo, og tok highscore. De andre fikk lavere score. Han prøvde et par ganger til, prøve å slå egen score. Virka veldig stolt... Syntes det hele var så pinlig jeg.

Hvor reell er den boksegreia? Er det ikke flaks om man treffer bra? Tror han fikk over 900 poeng. De andre fikk 7-800 på det beste.

Han er sterk som en bjørn, men asså. Han sto og så seg rundt og, som om han tenkte "Så folk dette?😀😀".. Så kleint

Står highscoren til den blir slått, eller ser det noen ganger ut som at highscoren er lav, så folk blir glade når de slår den?

Anonymkode: 8f6cb...164

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du ikke likte daten din. Det merkelige med historia er jo hvorfor du tok en ny date med for å møte slekta.

Anonymkode: 5d745...334

• Liker 2
Skrevet

Nei fysj. En mann som finner glede og stolthet i små ting.

Dump. Finn deg en fra den grå massen.

Anonymkode: dede9...630

• Liker 2
Skrevet

Han skulle vek bare tøffe seg litt. Sånt skjer. Hvis du dømmer ut i fra noe så lite kan du like gjerne la han gå. Kan han finne ei som ikke dømmer. 

Han latterliggjorde ingen. Han er på date med din familie. Da er man mer nervøs og usikker.

Anonymkode: fa738...7f6

• Liker 1
Skrevet

Det eneste som er pinlig er at du inviterte slekta di med på daten din.

Anonymkode: f2482...1c4

Skrevet

Er det krise å bli glad for en god score da? Jeg hadde sikkert jublet litt jeg også. Og så hadde jeg sikkert blitt litt nedstemt etterpå av slike jantelov-folk som deg, som mener at man skal ikke tro man er noe 😳

Anonymkode: 506e5...c1b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...