Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du stolt av han/henne? Beundrer du han/henne, sier du det noen gang? Pleier du å skryte av han/henne til andre?

Anonymkode: 9a954...cda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Overhodet ikke stolt.

Anonymkode: bbe2e...bf1

Skrevet

Jeg er kjempestolt! 🥰 Og det passer jeg på å fortelle ham. Skryter om han til venner også en gang i blant når det passer seg. Om sønnen vår blir halvparten så snill, god, omtenksom og smart som samboeren min er jeg godt fornøyd med foreldreinnsatsen. 

Anonymkode: 759f2...74a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er kjempestolt! 🥰 Og det passer jeg på å fortelle ham. Skryter om han til venner også en gang i blant når det passer seg. Om sønnen vår blir halvparten så snill, god, omtenksom og smart som samboeren min er jeg godt fornøyd med foreldreinnsatsen. 

Nei nei nei… ikke skryt til andre, det er så kleint!

Anonymkode: 1799f...4d0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nei. Overhodet ikke stolt.

Uffda. Kan du si noe om hvorfor?

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor det? Ikke sånn kleint skryt, men mer sånn dagligdags ros. Type "se, Arne fiksa en smart patent på den greia her som vi har strevd med. Var ikke det lurt?" Eller "Nina laget skikkelig god middag til meg hin dagen, hun er så god på pastaretter".

Skrevet

Ja, veldig stolt. Prater om han med alt og alle. :hjerter:

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jealous much? Synes det er helt innafor. Man skryter jo gjerne av andre ting eller folk man er stolt av, så hvorfor ikke kjæresten? Alt med måte, selvsagt.

• Liker 4
Skrevet

Ja :) han er veldig snill. Jeg skryter av ham til ham selv, samt kan feks si til andre at han har lagd god mat til oss, eller han har gjort et eller annet handy, at han er snill som masserer føttene mine osv. Ikke sånn at jeg sitter og skryter en kveld av ham, men en setning feks der det er naturlig som «ja, jeg har spist middag. Kjæresten min lagde blabla». 
Ellers er jeg veldig stolt av ham når jeg observerer ham på avstand mens han gjør ting han liker, eller når han er sosial med andre og er hyggelig osv :)  Jeg vil veldig gjerne at folk jeg kjenner skal møte ham så jeg får vise ham frem. Heldigvis føler jeg det sånn og ikke motsatt! 

Blir sikkert enda mer stolt av ham til våren når vi blir foreldre.

Anonymkode: ad12b...f43

• Liker 1
Skrevet

Absolutt. 

Vet ikke om jeg direkte skryter, men jeg omtaler henne positivt. De dagene jeg ikke har så mye positivt å si, lar jeg heller være. 

Anonymkode: 414ef...5d0

• Liker 2
Skrevet

Ja. Stolt av han og gir han ofte positive tilbakemeldinger. Vi respekterer hverandre og har aldri kalt hverandre stygge ting.

• Liker 1
Skrevet

synes det er kjempe koselig at folk skryter av kjæresten sin.. Da vet man at man er elsket ❤️

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig stolt av mannen min🥰 Han stiller opp alltid for oss og er en utrolig god mann. Jeg skryter ikke akkurat av han til andre, men jeg omtaler han alltid positivt og sørger for at han vet at jeg beundrer han. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Uffda. Kan du si noe om hvorfor?

Hvorfor det? Ikke sånn kleint skryt, men mer sånn dagligdags ros. Type "se, Arne fiksa en smart patent på den greia her som vi har strevd med. Var ikke det lurt?" Eller "Nina laget skikkelig god middag til meg hin dagen, hun er så god på pastaretter".

Han er ikke den jeg trodde han var, når vi ble sammen. Han var den kjekkeste jeg visste om den gang, personligheten han viste i starten trakk utseendet opp. Han er ikke stygg, men han har stygge tenner og en dårlig kroppsholdning. Etterhvert kom personligheten mer fram (negativ og belærende) og jeg blir alt annet enn stolt når han kommer dassende med sin lute rygg og utover mage (mage er HELT greit) og sure tryne. 

Skrevet

Ja, er så stolt at jeg sprekker. At jeg har kapret enn mann som så handy, verdens fineste personlighet, ryddig, fantastisk med mennesker er nesten utrolig. Jeg skryter av han både til han og de rundt oss. Jeg er virkelig verdens heldigste ❤

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg er kjempestolt. Han er et fantastisk menneske med mye empati og et sterkt engasjement for familie og lokalsamfunnet. I tillegg er han jordnær, ærlig, kan snakke om følelser, praktisk anlagt, kunnskapsrik, positiv og gir meg en følelse av trygghet og å være hjemme. Jeg elsker han så høyt og er utrolig stolt over at han er min! Jeg prøver å ikke skryte for mye til andre, det kan fort bli «kvalmende», men sier at jeg føler meg veldig heldig og snakker alltid positivt om han. Han vet også at jeg beundrer han, og jeg sier det ofte. 

Anonymkode: 91ffb...d0c

• Liker 3
Skrevet

Utrolig stolt av han 🥰 han jobber i forsvaret og har tjenestegjort i både Afghanistan og Mali. Han har så mye mot, energi og gjennomføringsevne av jeg aldri har sett maken. Samtidig er jeg og barna det aller viktigste for han, og han vasker og rydder huset hver gang han skal på vakt for å gjøre det lettere for meg. Kommer med kaffe på senga på morgenen. Han er smart, en killer å ha på laget hvis man skal spille Bezzerwizzer. Tar utdanning på siden av krevende jobb, har ingen problemer med det. Nailer de fysiske testene på jobb hver gang, både på løping og styrke. Kapasiteten virker uendelig.

Forteller han ofte hvor stolt jeg er av han og hvor kjekk han er. Han fortjener å bli båret på gullstol og jeg er så innmari forelska 🥰

Anonymkode: 142a0...cd9

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja 😍 Han er så flink med hendene og skikkelig handyman. Fikser det meste og stiller opp uansett hva. Han er flink til å se meg, komme med komplimenter, gir meg trygghet ,omsorg og en god latter gjennom livet .

Skrevet

Jeg elsker denne tråden og det å høre hvor stolte dere er. Skulle i etterkant ønske jeg var langt flinkere til å fortelle eksen hvor stolt jeg var av henne og hvor mye jeg beundrer henne for hvor fantastisk hun er. 

Mann 30-årene 

Anonymkode: 7d2d9...ad6

• Hjerte 2
Skrevet

Ja, er stolt av kjæresten min på mange områder. Han er kjekk, sexy og sporty og samtidig veldig myk og følsom. Han er utrolig flink med penger, ikke bare er han et stort arbeidsjern, men han sløser aldri. Han er morsom og smart, og jeg gleder meg alltid til å være med ham, og diskutere alt mulig med ham. Han er ofte flink til å motivere meg, og han er opptatt av å hjelpe meg til å nå målene mine. Han bryr seg ikke om hva andre synes om ham, han har mye integritet og snakker alltid sant. Han er til å stole på og stabil samtidig som han ikke finnes kjedelig. 

Det blir fort kleint å skryte mye av kjæresten, og at han er kjekk kan jo alle se, men jeg sier det iblant om jeg er ekstra stolt av over noe han har gjort. Ellers liker jeg å prate om ham, jeg liker at folk vet at han finnes, så det er litt stolthet der, kanskje? 

Anonymkode: 666c9...faa

• Liker 2
Gjest AnomynBruker
Skrevet

Jeg er veldig stolt! Og han har gjort meg til et bedre menneske. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...