AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Skrevet 25. januar 2022 Jeg har nettopp fått meg kjæreste. Jeg bare får så dårlig samvittighet fordi jeg har en prøve på mandag i tre kapitler, og jeg bør egentlig øve så mye som mulig nå til prøven. Han spurte om vi skulle finne på noe i morgen og jeg sa jeg må øve så mye som mulig nå denne uken og i helgen, samtidig som jeg har kjempe lyst å være med han i tillegg. Hvis jeg velger å sitte hjemme å øve til prøven får jeg dårlig samvittighet ovenfor han, og hvis jeg velger å være med han så får jeg dårlig samvittiget fordi jeg ikke får øvet til prøven.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 6990a...c77
Ulven Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Utdanning trumfer kjæreste, og er det en kjæreste for livet, klarer han å vente disse dagene. 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Skrevet 25. januar 2022 Hvis han lar deg lese nå uten å mase og guitt-trippe deg, så viser han ihvertfall at han bryr seg om at du prioriterer skolearbeidet og ikke bare tenker på seg selv. Og det er et Stoooooooort pluss! Prioriter prøven nå, og gjør det med god samvittighet, og skru av mobilen i mens du leser! Ihvertfall legg den i et annet rom! Lykke til 😊 Anonymkode: b67e5...d50 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 Er det sånn at du faktisk blir sittende HELE helgen å lese og øve? Jeg syns absolutt du bør prioritere skolearbeid, men det kan vel være du har mulighet til å møte han 1-2 timer likevel. Du må vel uansett ha litt pause for å spise og slappe av i hodet. Bare ver tydelig på at det er ett begrenset tidsrom du har mulighet til å finne på noe med han. Anonymkode: 6dc26...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå