Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vel defineres ulikt, men med natten gjennom tenker jeg 8 timer+ uten å våkne eller få mat, for eksempel sove fra 23-07 :) 

Anonymkode: 825a1...572

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mine var det 6,7,og 8 uker. De fikk mest morsmelkerstatning.

Anonymkode: e5297...fe6

• Liker 2
Skrevet

Da hun var rett under 2 år.. 

Anonymkode: 5e76d...5d9

Skrevet

Fra vi kuttet nattamming rett før 8 mnd. Sov da fra ca 20-06. Har selvfølgelig hatt våkennetter siden den gang, men stort sett sovet natten igjennom siden den gang. 

Anonymkode: 359b5...53e

Skrevet

Når de hadde 8+ timer uten oppvåkning så var de vel 2 år. De to eldste hvertfall.

Yngste var rundt 1 år, men fortsatt netter med mer oppvåkninger innimellom.

Anonymkode: 20efa...2d6

Skrevet

Om du ammer, kan du se langt etter det.

Anonymkode: a51f6...69e

Skrevet

Eldste 5år (uoppdaget Reflux og melkeproteinallergi)

yngste ca 3år, men fortsatt en oppvåkning i ny og ne.

Anonymkode: cf34f...507

Skrevet

Eldste var 4 år da hun først sov en hel natt. Nå som hun er 7 har hun stort sett sluttet å våkne, det er sjelden hun kommer inn til oss nå,  Lillesøster er 3,5 år nå, og våkner fremdeles et par ganger for å tisse og for å komme inn i vår seng. Og noen ganger av uviss grunn, da er hun bare våken uten at vi forstår hvorfor. Men det blir sjeldnere og sjeldnere mye gråting på natten.

Gleder oss til å få hele netter igjen etter 7 år med bedriten søvn. Og ja, alle råd og triks er så klart prøvd, og ungene er utredet opp og ned herfra til månen. 

Anonymkode: 1538b...5fb

Skrevet

8 uker, varte frem til ett år, 12mnd på dagen faktisk.

Anonymkode: f6bbe...c8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Tull. Begge mine sov natten gjennom etter ca. en uke. Begge ble fullammet de første fire månedene.

Anonymkode: f8245...864

• Liker 3
Skrevet

Sønnen min sov aldri en hel natt i babytiden, kun hvis jeg la meg til å sove sammen med han. Sto om natten og vugget han i bæresele, det var kaos og jeg holdt på å gå på veggen.

Datteren min sov hele natten fra hun var noen dager gammel, og har fra den dag av hatt et helt utrolig sovehjerte. 

De var som dag og natt, merkelige greier 😅

Anonymkode: 6e3f4...dad

Skrevet

8 timer i strekk, et sted mellom 1,5 og 2. Men selv nå som 2,5-åring våkner hun som regel på morgenkvisten (4-5 tida, altså etter at hun har sovet mer enn 8 timer) og får da komme over i vår seng. Venter nummer to nå, og håper hun kommer til å ha litt bedre sovehjerte. 

Anonymkode: 3e84c...3d6

Skrevet

Ved ett-årsalderen. Snudde helt plutselig. Var våken hver time før det, holdt på å bli sprø🤪🤪

Skrevet

Rundt 2 år :)

Anonymkode: 3092a...1e2

Skrevet

Rundt ett år. 

Anonymkode: 58b93...65c

Skrevet

8 mnd, da han sluttet å slite med luft i magen. 

Anonymkode: 44282...1e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pfft. Mine ble fullammet, sov hele natten gjennom likevel fra ganske tidlig. Yngste måtte jeg vekke for å amme fordi det gikk 10 timer ofte. 

Anonymkode: 1cba2...987

• Liker 1
Skrevet

Eldste 3 år og 4 måneder gammel. 

Yngste på 1,5 år våkner fortsatt mange ganger hver natt.

Anonymkode: 5815f...958

Skrevet

Fra 6 uker, flaskebarn begge to.

Anonymkode: 078b4...0e8

• Liker 1
Skrevet

Kommer jo an på hvordan du definerer det 🤷 Var istand til å gjøre det og gjorde det i blant: Fra tre mnd for eldste og fra fem uker for yngste. Gjorde det som hovedsak: fra åtte mnd for eldste - yngste er bare seks uker, så gudene vet 😆🤷

Anonymkode: 4e9aa...d10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...